Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at alle er så fornøyd med Strawberrynet og hvor greit det er å bestille derfra.

Er det noen som har noen erfaringer med Essential day spa?

De er jo enda billigere :D I hvertfall på Dermalogica...

Tusen takk for svar

Klem T

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg lurer akkurat på det samme som deg. Har lyst til å bestille meg Dermalogica produkter der. Har lest om flere som har god erfaring fra Lookfantastic,- også når det gjelder tollen (skriver ned verdien utenpå pakken..)

Jeg er mest interessert i om de gjør det samme fra Essential day spa! Hvis de ikke gjør det, har noen greie på hva tollen kommer på?

Jeg har også et annet spørsmål ang. Dermalogica. Jeg har ikke brukt produktene der ennå (tenkt å kjøpe det før, men da greide selgeren å overbevise meg til å kjøpe et av de andre merkene de førte).

Jeg vet at jeg bør gå i en salong å få tips om produkter som passer min hud, men er det noen erfarne dermalogica bruker som kan anbefale noe til min hudtype?

Huden min er sensitiv, noen ganger urenheter, fet i t-sonen, men samtidig blir jeg tørr rundt nesen om jeg bruker for "sterke" produkter.

På forhånd takk for svar!

God sommer til dere alle:-)

Hilsen jåla

Skrevet

Har nettopp bestilt noe til rett under 200 lappen. Bestilte i går, pengene ble trukket fra konto i dag tidlig.

Skal si hvor fornøyd jeg er når varen er kommet i hus :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bestiller alltid fra essentialdayspa og er veldig fornøyd. De setter som regel ned prisen utenpå pakken, men jeg sørger for å ikke bestille for mye hver gang i tilfelle det blir sjekka. Del det heller opp i to bestillinger, frakten er ikke SÅ dyr.

Om du går over 200-kroners grensen så kommer det moms i tillegg, ikke toll (utrolig mange som surrer med dette). Moms er 24% og i tillegg kommer postens gebyrer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Sånn, nå er pakken kommet. Bestilte søndag kveld for over en uke siden, og den kom i dag (onsdag). Handlet for 37 kanadiske dollar (= 190 nok), de satte ned prisen utenpå pakken til 20 kanadiske dollar (= 104 nok).

Fornøyd jeg :D

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg fikk min pakke for noen dager siden, jeg hadde handlet for 41 kanadiske dollar pluss 5 canadiske dollar i frakt, totalt 46. Utenpå pakken sto det at verdien var 50. Dvs at de hadde faktisk satt OPP verdien!

Så jeg må betale moms da, gikk inn på sidene for å registrere meg på toll.no, og venter nå på passord og sånn slik at jeg kan fortolle.

Så jeg vet ikke jeg, var vel kanskje ikke SÅ fornøyd!

Skrevet

Hvor mye sparer man ca på å handle med essentialdayspa?

Skrevet
Hvor mye sparer man ca på å handle med essentialdayspa?

Lurer mye på dette selv....

Jeg bestilte:

Dermalogica - Daily microfoliant. Den kostet 60 cad dvs 300kr...

noen som vet hva den koster i en hudpleiesalong??

(Finnes det, om mulig, ennå billigere butikker som selger Dermalogica??)

Clea

Gjest Ethereal
Skrevet

Daily Microfoliant koster 545,- hos hudpleier, så du sparer en god del på å bestille fra Essential Dayspa.

Skrevet

Så akkurat at Lookfantstic også selger Dermalogica...

Daily Microfoliant koster 24.14 pund - med frakt blir vel det på omkring 300 kroner også. De er jo veldig raske da.

Er frista til å prøve dem.

Suz :wink:

Skrevet
Så akkurat at Lookfantstic også selger Dermalogica...

Daily Microfoliant koster 24.14 pund - med frakt blir vel det på omkring 300 kroner også. De er jo veldig raske da.

Er frista til å prøve dem.

Suz :wink:

Wow! Det viste jeg ikke; at lookfantastic selger Dermalogica!

Da bruker jeg de heretter,da de som sagt, er mye raskere.... :D

Ethereal: 545? virkelig! Trudde virkelig ikke at den var så dyr!! :o

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...