Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal avgårde og anskaffe meg en ny sommerparfyme i morgen. Men, jeg har en tendens til å lukte på alt og da blir nesen min immun mot lukter. Derfor ønsker jeg noen tips som jeg kan skrive ned og gå rett på å lukte, istedet for å bedøve nesen på noen rare granluktende parfymer :ler:

Jeg er ute etter noe friskt, rent og lett. Må være feminin uten å være altfor søt. Noen søte blomster kanskje, og/eller evt svak vanilje. Ja, jeg er ganske åpen for tips.

Noen som kan si noe om The Body Shop sine parfymer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Marken_*
Skrevet

"Pleasure" - Estée Lauder :rødme:

Skrevet

Dior sun er nydelig!

Skrevet

Fikk Escadas sommerduft i bursdagsgave av kjæresten. Er egentlig ikke så fan av deres sommerdufter, men denne var passe frisk og søt! Liker den kjempegodt<3

Skrevet

Marc Jacobs "Daisy" :hjerter: ! Har fått mange komplementer for den, og har brukt den nesten hver dag siden jeg kjøpte den i vår.

Skrevet (endret)

Chanel Chance eau fraiche er noe jeg selv ønsker meg.

Marc Jacobs sine splash er også gode, og store (300 ml). Selv om det er splash varer de like lenge duftmessig som edt.

Endret av Nausicaä
Skrevet

Leste litt rundt og fant Prada Infusion de Fleur d’Oranger. Den høres så inderlig god ut! Noen som vet om den er til salgs enda, og evt hvor?

Skrevet
Leste litt rundt og fant Prada Infusion de Fleur d’Oranger. Den høres så inderlig god ut! Noen som vet om den er til salgs enda, og evt hvor?

Den er kjempegod. Finnes i parfymerier som selger Prada + taxfree :)

Skrevet

tenkte jeg skulle si ifra om at jeg kjøpte den Prada parfymen. 50ml 625,- ble det tror jeg.

Mmm frisk såpete og mer voksen enn mange andre sommerdufter *thumbs up*

Skrevet

Herlig :) Håper du blir fornøyd.

Riktig at den skiller seg fra andre sommerparfymer, og det er jo bare bra.

Synes den sitter lenge på huden også, i forhold til mange andre sommerdufter.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg kjøpte nylig Summer sorbet fra Givenchy, synes den er frisk og deilig. Eau d'Energie fra Biotherm er også frisk og oppkvikkende.

Gjest Raptuza
Skrevet

Har kjøpt Paris Hilton "Heiress" til sommarparfyme i år! Frisk og fruktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...