Serenity88 Skrevet 21. juli 2009 #1 Del Skrevet 21. juli 2009 Lager en liten mal jeg for litt presentasjon, trenger selvfølgelig ikke svare på alt hvis man vil være mest mulig anonym Alder : Mor 21, far 31 Yrke : Student (jus) Sivilstatus : Samboer Bosituasjon : Loftsleilighet (yup, gleder meg til alle trappene ) Barn fra før : Aller første barn Hobbyer/interesser : Kunst, foto, kultur, litteratur, musikk, reise, mat Evt andre ting man vil si : Jeg er 90% sikker på at det er ei jente *ler*, men håper jo bare at det er et friskt barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 22. juli 2009 #2 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Litt om meg: Alder : Mor 20, far 31 Yrke : Arbeider innen helse og studerer (fjernundervisning) Sivilstatus : Samboer Bosituasjon : Eier stort hus Termin: foreløbig 12 mars Fødefylke: Sogn og Fjordane Barn fra før : Aller første barn Hobbyer/interesser : Musikk, litteratur, film Evt andre ting man vil si : Har endelig fått spiren på plass etter to år som prøvere Endret 30. juli 2009 av tyttebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 27. juli 2009 #3 Del Skrevet 27. juli 2009 Litt om meg: Alder : 23 Yrke : student Sivilstatus : Samboer Bosituasjon : Leilighet Barn fra før : Nei Hobbyer/interesser : Litteratur, sport og mye annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 28. juli 2009 #4 Del Skrevet 28. juli 2009 Alder : Mor 25, far 25 Yrke : Student Sivilstatus : Samboer Bosituasjon : Hus Barn fra før : dette er nr. 1 Hobbyer/interesser :musikk, interiør, reise, skog og mark, +++ Evt andre ting man vil si : Jeg er også ganske sikker på at det er ei jente! Hehe. Gleder meg noe helt vanvittig til å bli mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlarFor2ern Skrevet 28. juli 2009 #5 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ser ut som om jeg er "oldisen" her.... Alder : Mor 35, far 40 Yrke : konsulent Sivilstatus : gift Bosituasjon : leilighet Barn fra før : har en datter på snart 4 år, så dette er nr 2 Hobbyer/interesser : Familien, litteratur, musikk, reise, mat Evt andre ting man vil si : Er kjempelykkelig over at spiren endelig sitter etter 2 år med prøving...hvem kunne vite at det skulle være så vanskelig å få barn.... Endret 28. juli 2009 av KlarFor2ern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 29. juli 2009 #6 Del Skrevet 29. juli 2009 Alder : Jeg 27, han 31 Yrke : jobber i butikk Sivilstatus : gift Bosituasjon : eier stort hus Barn fra før : nei Hobbyer/interesser : kose oss Evt andre ting man vil si : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 30. juli 2009 #7 Del Skrevet 30. juli 2009 Alder : Jeg 24, han 21 Termin : 7april Yrke : Adjunkt Sivilstatus : samboere Bosituasjon : Veldig gunstig Barn fra før : nei Hobbyer/interesser : reise, og kose oss Fylke: Buskerud Evt andre ting man vil si : Hva med å få med fødefylket og termin? Tok det med på min jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 6. august 2009 #8 Del Skrevet 6. august 2009 Litt om meg: Alder : Mor 27, far 29 Yrke : Avisbud (Nattarbeid...) Sivilstatus : Forlovet Bosituasjon : Eier stort hus Termin: foreløbig 6. mars Fødefylke: Nordland Barn fra før : Vår første Hobbyer/interesser : Film, musikk, biler, hverandre Evt andre ting man vil si : Ikke helt planlagt, men vi er klare. Med bryllup til neste sommer blir det en spennende tid fremover med planlegging av fødsel i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ea- Skrevet 14. august 2009 #9 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Alder : Mor og far 29 Yrke : Ped leder i bhg Sivilstatus : Gift og lykkelig Bosituasjon : God, uten for mange trapper Barn fra før : Gullgutt på snart 1 1/2 år Bosted :Oslo omegn Annet : Dette er andre gang jeg er med i denne termingruppen, men med to års mellomrom da Godt å være tilbake Endret 14. august 2009 av -Ea- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 16. august 2009 #10 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Alder : Mor 23, far 27 Yrke : Konsulent , kontor. Sivilstatus : Samboere Bosituasjon : Eier leilighet, har såvidt begynt på tomtearbeidet og nytt stort hus på landet står klart til sommeren 2010. Termin: 6.mars Barn fra før : Dette blir vår første <3 Hobbyer/interesser : Film, turgåing, hund Evt andre ting man vil si : Spiren satt i prøveperiode 10 Jeg er rimelig sikker på at det er en liten gutt vi venter EDIT: Ultralyden viser at jeg jordmor er enig, hun tror også det er en liten gutt i magen min :rødme: Endret 12. oktober 2009 av Renesmee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clebra Skrevet 17. august 2009 #11 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Yrke : Sykepleier Bosituasjon : Leilighet, Termin: 11. mars Barn fra før : Ruger på førstemann! :rødme: Endret 8. januar 2010 av Clebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 1. september 2009 #12 Del Skrevet 1. september 2009 Litt om meg Alder : Mor 25, far 24 Yrke : Hjemmeværende med dattera mi på 1 år Sivilstatus : Samboer/Forlovet Bosituasjon : Eier eget hus, lite men stort nok for oss Barn fra før : Datter født i august 2008 Termin: Foreløpig rundt 29. mars (slutten av mars hvertfall) Hobbyer/interesser : Musikk, sang, film, kg går vel som en hobby? Evt andre ting man vil si : Begynner allerede å få mage (10 uker) men håper den ikke blir synlige for familie og venner før vi offentliggjør nyheten når jeg er 13 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 26. september 2009 #13 Del Skrevet 26. september 2009 Alder : jeg er 26 Yrke : lærer Sivilstatus : Gift og lykkelig Bosituasjon : Har en passe stor leilighet termin: foreløpig 18.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 12. oktober 2009 #14 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg får vel presentere meg jeg også. Jeg fjerner sikkert litt etterhvert som paranoian griper meg. Alder : Mor tredvish, far noen år eldre Yrke : Regner og tegner mye. Sivilstatus : Gift Bosituasjon : Liten leilighet, om enn så lenge Barn fra før : Dette er det første for oss begge Hobbyer/interesser : Trening (styrke- og utholdenhet), klatring, fjell & friluft, mat & vin, musikk, historie Endret 12. oktober 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 6. november 2009 #15 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Alder : Mor 20, far 21 Yrke : Arbeidsledig (var student, men veldig dårlig de første mnd så gikk litt skeis) Sivilstatus : Samboer/forlovet Bosituasjon : Leier leilighet Barn fra før : Dette blir nummer 1 :-) Hobbyer/interesser : Lese, musikk, pc Evt andre ting man vil si : Ifølge UL så venter vi en liten prins, og termin er 11.mars :-) Endret 6. november 2009 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. desember 2009 #16 Del Skrevet 2. desember 2009 Alder : Mor 31 ,far 38 Yrke : Sykepleier Sivilstatus : Gift og lykkelig Bosituasjon : Enebolig Barn fra før : Jente 10 år Bosted :Vestlandet Annet : Termin er 3 April, vi vet ikke kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå