Serenity88 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Lager en liten mal jeg for litt presentasjon, trenger selvfølgelig ikke svare på alt hvis man vil være mest mulig anonym Alder : Mor 21, far 31 Yrke : Student (jus) Sivilstatus : Samboer Bosituasjon : Loftsleilighet (yup, gleder meg til alle trappene ) Barn fra før : Aller første barn Hobbyer/interesser : Kunst, foto, kultur, litteratur, musikk, reise, mat Evt andre ting man vil si : Jeg er 90% sikker på at det er ei jente *ler*, men håper jo bare at det er et friskt barn!
Gjest tyttebær Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 (endret) Litt om meg: Alder : Mor 20, far 31 Yrke : Arbeider innen helse og studerer (fjernundervisning) Sivilstatus : Samboer Bosituasjon : Eier stort hus Termin: foreløbig 12 mars Fødefylke: Sogn og Fjordane Barn fra før : Aller første barn Hobbyer/interesser : Musikk, litteratur, film Evt andre ting man vil si : Har endelig fått spiren på plass etter to år som prøvere Endret 30. juli 2009 av tyttebær
Gjest Roxie Hart Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Litt om meg: Alder : 23 Yrke : student Sivilstatus : Samboer Bosituasjon : Leilighet Barn fra før : Nei Hobbyer/interesser : Litteratur, sport og mye annet
Miss moneypenny Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Alder : Mor 25, far 25 Yrke : Student Sivilstatus : Samboer Bosituasjon : Hus Barn fra før : dette er nr. 1 Hobbyer/interesser :musikk, interiør, reise, skog og mark, +++ Evt andre ting man vil si : Jeg er også ganske sikker på at det er ei jente! Hehe. Gleder meg noe helt vanvittig til å bli mamma
KlarFor2ern Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ser ut som om jeg er "oldisen" her.... Alder : Mor 35, far 40 Yrke : konsulent Sivilstatus : gift Bosituasjon : leilighet Barn fra før : har en datter på snart 4 år, så dette er nr 2 Hobbyer/interesser : Familien, litteratur, musikk, reise, mat Evt andre ting man vil si : Er kjempelykkelig over at spiren endelig sitter etter 2 år med prøving...hvem kunne vite at det skulle være så vanskelig å få barn.... Endret 28. juli 2009 av KlarFor2ern
flowergirl777 Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Alder : Jeg 27, han 31 Yrke : jobber i butikk Sivilstatus : gift Bosituasjon : eier stort hus Barn fra før : nei Hobbyer/interesser : kose oss Evt andre ting man vil si :
mca Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Alder : Jeg 24, han 21 Termin : 7april Yrke : Adjunkt Sivilstatus : samboere Bosituasjon : Veldig gunstig Barn fra før : nei Hobbyer/interesser : reise, og kose oss Fylke: Buskerud Evt andre ting man vil si : Hva med å få med fødefylket og termin? Tok det med på min jeg:)
Luna_82 Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Litt om meg: Alder : Mor 27, far 29 Yrke : Avisbud (Nattarbeid...) Sivilstatus : Forlovet Bosituasjon : Eier stort hus Termin: foreløbig 6. mars Fødefylke: Nordland Barn fra før : Vår første Hobbyer/interesser : Film, musikk, biler, hverandre Evt andre ting man vil si : Ikke helt planlagt, men vi er klare. Med bryllup til neste sommer blir det en spennende tid fremover med planlegging av fødsel i tillegg.
-Ea- Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 (endret) Alder : Mor og far 29 Yrke : Ped leder i bhg Sivilstatus : Gift og lykkelig Bosituasjon : God, uten for mange trapper Barn fra før : Gullgutt på snart 1 1/2 år Bosted :Oslo omegn Annet : Dette er andre gang jeg er med i denne termingruppen, men med to års mellomrom da Godt å være tilbake Endret 14. august 2009 av -Ea-
Renesmee Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 (endret) Alder : Mor 23, far 27 Yrke : Konsulent , kontor. Sivilstatus : Samboere Bosituasjon : Eier leilighet, har såvidt begynt på tomtearbeidet og nytt stort hus på landet står klart til sommeren 2010. Termin: 6.mars Barn fra før : Dette blir vår første <3 Hobbyer/interesser : Film, turgåing, hund Evt andre ting man vil si : Spiren satt i prøveperiode 10 Jeg er rimelig sikker på at det er en liten gutt vi venter EDIT: Ultralyden viser at jeg jordmor er enig, hun tror også det er en liten gutt i magen min :rødme: Endret 12. oktober 2009 av Renesmee
Clebra Skrevet 17. august 2009 #11 Skrevet 17. august 2009 (endret) Yrke : Sykepleier Bosituasjon : Leilighet, Termin: 11. mars Barn fra før : Ruger på førstemann! :rødme: Endret 8. januar 2010 av Clebra
Simpleminded Skrevet 1. september 2009 #12 Skrevet 1. september 2009 Litt om meg Alder : Mor 25, far 24 Yrke : Hjemmeværende med dattera mi på 1 år Sivilstatus : Samboer/Forlovet Bosituasjon : Eier eget hus, lite men stort nok for oss Barn fra før : Datter født i august 2008 Termin: Foreløpig rundt 29. mars (slutten av mars hvertfall) Hobbyer/interesser : Musikk, sang, film, kg går vel som en hobby? Evt andre ting man vil si : Begynner allerede å få mage (10 uker) men håper den ikke blir synlige for familie og venner før vi offentliggjør nyheten når jeg er 13 uker..
SallyBrown Skrevet 26. september 2009 #13 Skrevet 26. september 2009 Alder : jeg er 26 Yrke : lærer Sivilstatus : Gift og lykkelig Bosituasjon : Har en passe stor leilighet termin: foreløpig 18.mars
-Englefjes- Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg får vel presentere meg jeg også. Jeg fjerner sikkert litt etterhvert som paranoian griper meg. Alder : Mor tredvish, far noen år eldre Yrke : Regner og tegner mye. Sivilstatus : Gift Bosituasjon : Liten leilighet, om enn så lenge Barn fra før : Dette er det første for oss begge Hobbyer/interesser : Trening (styrke- og utholdenhet), klatring, fjell & friluft, mat & vin, musikk, historie Endret 12. oktober 2009 av -Englefjes-
wahaj Skrevet 6. november 2009 #15 Skrevet 6. november 2009 (endret) Alder : Mor 20, far 21 Yrke : Arbeidsledig (var student, men veldig dårlig de første mnd så gikk litt skeis) Sivilstatus : Samboer/forlovet Bosituasjon : Leier leilighet Barn fra før : Dette blir nummer 1 :-) Hobbyer/interesser : Lese, musikk, pc Evt andre ting man vil si : Ifølge UL så venter vi en liten prins, og termin er 11.mars :-) Endret 6. november 2009 av wahaj
^^Sunny^^ Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Alder : Mor 31 ,far 38 Yrke : Sykepleier Sivilstatus : Gift og lykkelig Bosituasjon : Enebolig Barn fra før : Jente 10 år Bosted :Vestlandet Annet : Termin er 3 April, vi vet ikke kjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå