Gjest TS Skrevet 21. juli 2009 #1 Del Skrevet 21. juli 2009 :rødme: FOR EN SØTNOS!!!. Vil ha en kjæreste så jeg kan starte produksjonene selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #2 Del Skrevet 21. juli 2009 :rødme: FOR EN SØTNOS!!!. Vil ha en kjæreste så jeg kan starte produksjonene selv!!! ...du var 14? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #3 Del Skrevet 21. juli 2009 ...du var 14? yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #4 Del Skrevet 21. juli 2009 Litt tidlig å tenke på barn da, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #5 Del Skrevet 21. juli 2009 Hehe, jeg er ca. 15 og gleder meg til å være gravid og å ha en liten bebis, men trassaldrene som kommer etter.. Huff. Skal ikke ha før jeg er ferdig med alle studier og har etablert meg, da. Tenkte bare å si, ettersom det sikkert er en del unge jenter som gleder seg til å få baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #6 Del Skrevet 21. juli 2009 Hehe, jeg er ca. 15 og gleder meg til å være gravid og å ha en liten bebis, men trassaldrene som kommer etter.. Huff. Skal ikke ha før jeg er ferdig med alle studier og har etablert meg, da. Tenkte bare å si, ettersom det sikkert er en del unge jenter som gleder seg til å få baby.. Det høres lurt ut! Lett å ønske seg baby når man ser et søtt sjarmtroll, men kommer jo så mye annet med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. juli 2009 #7 Del Skrevet 22. juli 2009 Det høres lurt ut! Lett å ønske seg baby når man ser et søtt sjarmtroll, men kommer jo så mye annet med også. Jah. Som for eksempel en far.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #8 Del Skrevet 22. juli 2009 Jah. Som for eksempel en far.... Haha.. Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå