Gjest TS Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 :rødme: FOR EN SØTNOS!!!. Vil ha en kjæreste så jeg kan starte produksjonene selv!!!
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 :rødme: FOR EN SØTNOS!!!. Vil ha en kjæreste så jeg kan starte produksjonene selv!!! ...du var 14?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Hehe, jeg er ca. 15 og gleder meg til å være gravid og å ha en liten bebis, men trassaldrene som kommer etter.. Huff. Skal ikke ha før jeg er ferdig med alle studier og har etablert meg, da. Tenkte bare å si, ettersom det sikkert er en del unge jenter som gleder seg til å få baby..
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Hehe, jeg er ca. 15 og gleder meg til å være gravid og å ha en liten bebis, men trassaldrene som kommer etter.. Huff. Skal ikke ha før jeg er ferdig med alle studier og har etablert meg, da. Tenkte bare å si, ettersom det sikkert er en del unge jenter som gleder seg til å få baby.. Det høres lurt ut! Lett å ønske seg baby når man ser et søtt sjarmtroll, men kommer jo så mye annet med også.
Gjest Hilde K S Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Det høres lurt ut! Lett å ønske seg baby når man ser et søtt sjarmtroll, men kommer jo så mye annet med også. Jah. Som for eksempel en far....
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Jah. Som for eksempel en far.... Haha.. Herlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå