Joplaya Skrevet 3. august 2003 #1 Del Skrevet 3. august 2003 Min samboer har til nå brukt Define gel til håret sitt. Men han får mye kviser, eller ikke kviser akkurat, men hudormer o.l. Dette får han kun i pannen. Han har nå byttet til Kms, hjelper litt, men ikke mye, og ikke er han fornøyd med produktet heller. Noen som vet hvilke gelè han kan bruke i håret sitt som ikke lukker alle porer og danner alle disse "ulumskhetene"? Eller skal vi finne på noe som kan rense pannen hans? Takker for alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. august 2003 #2 Del Skrevet 3. august 2003 Dermalogica sine renseprodukter passer for menn også. Spesial Cleansing Gel skummer, er fargeløs og lukter nesten ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 3. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2003 Takk for tipset Starie! Får høre med fyren om han gidde bruke dette da - sånne "dameting" hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 3. august 2003 #4 Del Skrevet 3. august 2003 Biotherm har kommet med et produkt som heter Biopur, et "instant touch pore refiner"-produkt. Det er en liten tubegreie med svamp man fører over problemområdet, og som skal ta knekken på hudormer og sorte prikker. Jeg prøvde den på min mann, som har mye sorte prikker rundt nesen, og han ble like forskrekket som meg over det umiddelbare resultatet! (Siden den er min, fikk han bare påstrøket det på en q-tips.) Anbefales! Antagelig får han min, siden jeg ikke har så mye sorte prikker, men mer en generell problemhud akkurat den ikke later til å funke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. august 2003 #5 Del Skrevet 3. august 2003 Define styling-produkter inneholder så mye parfyme og annen dritt at det ikke burde vært lov. Brukte i en kort periode hårsprayen deres i luggen og fikk så sår og irritert hodebunn at jeg klødde som om jeg skulle ha fått lus. Irritasjonen forsvant nesten med en gang jeg byttet tilbake til ordentlig hårspray. :Liten er ikke Define-fan: :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. august 2003 #6 Del Skrevet 4. august 2003 Samsara: Husker du hvor mye dette produktet kostet? Det hørtes virkelig ut som tingen for meg! Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 4. august 2003 #7 Del Skrevet 4. august 2003 Jepp, skarve 170,- kr. Det overlever lommeboken også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 7. august 2003 #8 Del Skrevet 7. august 2003 Det var jo virkelig ikke verst! Spørs om ikke jeg snart blir 170 kr fattigere Tusen takk, Samsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 8. august 2003 #9 Del Skrevet 8. august 2003 Var innom parfymeriet for å kjøpe vidunderproduktet til Biotherm i dag, men de har vært utsolgt så og si i hele sommer. Det en imidlertid må være oppmerksom på er at produktet ikke fjerner sorte prikker, men det trekker sammen store porer. Dersom du har helt ren hud, dvs renser huden din ofte og bruker en scrub innimellom, vil dette produktet hjelpe porene dine til å trekke seg sammen slik at huden ser penere ut, og at skitt ikke setter seg ned i porene. Dersom du har uren hud vil ikke dette produktet rense opp noe, det vil bare skjule de sorte prikkene som er inni porene. Greit å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå