Ms.Blaise Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Skal i ett bryllup om ikke så lenge, og har i den anledning fått tak i en genuin 50-tallskjole. Og da tenkte jeg at Hey! Hvorfor ikke ta looken helt ut? Jeg vil ha en 50-talls frisyre, men vil at den skal settes opp. Googla, men fant ikke noe passende, og er generelt skikkelig dårlig til å søke opp ting på nett. Så om noen vennlige sjeler der ute kan hjelpe meg, hadde jeg blitt glad=) Har forresten ganske langt, fyldig hår, og ingen lugg.
Gjest Marlo Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 På 50- tallet var det mer populärt å ikke sette opp håret, men holde håret kort med forskjellige frisyrer, bortsett fra hestehale da. Du kan jo sjekke her http://www.google.no/search?hl=no&clie...3%B8k&meta= Sökte rett og slett bare "1950 hairstyles"
Ms.Blaise Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 På 50- tallet var det mer populärt å ikke sette opp håret, men holde håret kort med forskjellige frisyrer, bortsett fra hestehale da. Du kan jo sjekke her http://www.google.no/search?hl=no&clie...3%B8k&meta= Sökte rett og slett bare "1950 hairstyles" Sånn går det når man googler på norsk gitt! hehe Men ok. Da kanskje jeg bare skal sette opp håret på annet vis da=) Takk for at du svarte forresten!
Gjest Marlo Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Titt på linken - finnes noen veldig flotte late 50`s early 60`s hårfrisyrer der. Kan jo hende at en flott 60-tallsfrisyre vil passe bra også. 60-tallet handler jo plutselig alt mer om langt hår, gjerne da med pannelugg og deler av håret samlet.
Ms.Blaise Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 Jeg fant derimot mye flott i 40-tallstil=) Tror jeg går for dèt jeg da! Enten løse krøller eller oppsett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå