Gå til innhold

Hva gjør jeg...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har et delikat problem kan jeg vel si. For å ta historien fra dag 1: To av mine kompiser gjennom mange år hadde for en tid tilbake siden hver sin jente, det første paret flyttet fra hverandre for et år siden. Det andre paret i vinter. kompisen fra første par er i dag sammen med x'n til kompis fra andre paret. Dvs at dama fra første paret er ledig, og både jeg og henne har godt øye til hverandre, vi har alltid vært vennner, og nå nylig skjedde det som kanskje ikke skulle skjedd, eller kanskje er moralsk feil, i samme seng bak en låst dør, og det var ikke noe fyllegreier heller. Synes det gikk fantaskisk flott jeg , men har jo masse tanker nå i ettertid. Blir det helt feil av meg å forsette videre inn i dette forholdet??? Det skal legges til at hun har barn fra før og en sammen med min kompis! Jeg har jo diskutert dette med min kompis fra første par som jeg sa i sted. Han er jo sammen med x'n til den andre kompisen. Det var litt sure miner i starten av deres felleskap fra diverse kanter. Men han sier at det er helt topp om jeg går inn i et forhold der begge trives. Han vil jo oss begge godt .... Håper dere forstår problemet mitt, jeg blir glad for synspunkter fra dere. Var dette for innviklet??

Hilsen en 20-30årig gutt i nord.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din kompis kan jo ikke sitte her og praktisere dobbelmoral. Det blir for dumt.

Om forholdene ligger til rette, følelsene er til stede og dere begge vil: go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nei

Man må holde seg unna sine venners Xer.

D fører bare til forviklinger når man har pult og vært sammen med samme menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...