Noli Skrevet 8. september 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 8. september 2009 Takk, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 8. september 2009 #82 Del Skrevet 8. september 2009 Så frykelig trist Jeg var helt sikker på at dette skulle gå bra for dere nå. Håper Pergo gjør at dere snart blir gravide igjen. Jeg venter litt med Pergo, men kommer nok snart etter. Nå vet dere jo iallefall at dere kan bli gravide. Jeg prøvde å tenke på det etter at vi mistet i fjor, men helt ærlig så er det ikke store trøsten.... Håper dere klarer å ta godt vare på hverandre nå. Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 8. september 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 8. september 2009 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 9. september 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 9. september 2009 Åh, liker ikke Pergo. Er ekstremt sliten og har ille homørsvigninger. Begynte å grine av å se Lærerne, ble sint på mannen min da han spurte hva vi skulle lage til middag og ble utrolig lei meg da han sa jeg slapp å være med på noe jeg har grudd meg til å være med på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 10. september 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Bivirkninger så langt: - er utrolig følsom - kvalm - har en intens, veldig ubehagelig hodepine - trøtt - hissig - temperatursvigninger - utrolig stive muskler, spesielt i nakke og skuldre Har vært på kino med mannen, Upperdog var en veldig fin og rørende film! Vi bør blir flinkere til å gjøre sånne ting sammen i hverdagen, prioritere å sette av mer tid til hverandre. I helgen reiser vi på hyttetur, det blir også koselig. Er ferdig med pergo-kuren på lørdag, om jeg ikke har telt feil. Få begynne å teste etter EL en gang i neste uke. Endret 10. september 2009 av Noli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 11. september 2009 #86 Del Skrevet 11. september 2009 Bivirkninger så langt: - er utrolig følsom - kvalm - har en intens, veldig ubehagelig hodepine - trøtt - hissig - temperatursvigninger - utrolig stive muskler, spesielt i nakke og skuldre Uff, det høres ikke noe kjekt ut. Gruer meg til i morgen, da begynner jeg også på Pergo. Kos dere på hyttetur - god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 11. september 2009 #87 Del Skrevet 11. september 2009 Trist at det endte som det endte, Noli, men jeg håper dere lykkes med Pergo! Jeg fikk heldigvis ingen bivirkninger selv, men så er jeg rimelig hormonell helt av meg selv ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 11. september 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 11. september 2009 Kos dere på hyttetur Blir ingen hyttetur på meg. Har sovet i hele dag, er dausliten og ekstremt kvalm, vondt i nakke, skuldre og magen. Griner for ingenting. Må bare bli hjemme, orker ikke gå tre timer for å komme til hytten, være der uten innlagt vann eller strøm og sannsynligvis ikke ha det noe kjekt. Da har jeg det bedre hjemme under dyna med is og laptop. Kommer til å savne mannen, men han kommer jo hjem på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 11. september 2009 #89 Del Skrevet 11. september 2009 Blir ingen hyttetur på meg. Stakkars! Du som hadde gledet deg sånn... Da bør det bli resultat av denne Pergo-kuren iallefall. Jeg begynner på Pergo i morgen. Skal jobbe hele helgen, så jeg håper jeg ikke merker så mye. Kos deg alt du kan hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 11. september 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Stakkars! Du som hadde gledet deg sånn... Da bør det bli resultat av denne Pergo-kuren iallefall. Ja, det er det jeg mener også. Det bør det bare! Håper du ikke får ille bivirkninger du også, jeg merket lite de første dagene, men hadde jeg ikke vært student nå, hadde jeg helt sikkert blitt sykemeldt. Endret 11. september 2009 av Noli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. september 2009 #91 Del Skrevet 11. september 2009 håper den pergoen gir deg en god ettervirkning i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 11. september 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 11. september 2009 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 12. september 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 12. september 2009 Bivirkning nr 7; den verste jeg har opplevd hittil: - søvnforstyrrelser Har våknet med jevne mellomrom i natt, helt sikker på at det står noen ved sengen min. Aldri har det vært skummelt eller jeg har vært redd, men likevel har det vært veldig stressende. Da vekkerklokken ringte klokken 7 for å måle temp. hadde jeg unormalt høy puls og temp. var over 0,3 gradere høyere enn normalen.. Skriver ikke dette for å skremme noen, men må ha det nedskrevet for meg selv en plass, så jeg evt. husker det til neste gang. Håper dagen drar seg opp! Hadde planer om å gå og trene, men er helt stiv i hele kroppen og særdeles sliten, så det spørs om jeg orker. Kanskje det bare blir sofa, dyne og film i dag også. Gleder meg til mannen min kommer hjem i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 12. september 2009 #94 Del Skrevet 12. september 2009 Uff. Stakkars. Alt du må gjennom. Det hørtes bare skummelt ut. Og så er ikke mannen din der heller. Du kan jo kanskje bare gå en liten tur, hvis du ikke føler deg bra. Bare for å komme deg ut litt. Kanskje du føler deg litt bedre da. Eller sofa, dyne og film. Ikke så dumt det heller. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 12. september 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 12. september 2009 Ja, det var kjipe greier. Men får satse på dette ikke er noe som skal vare hele syklusen. Jeg pleier vanligvis å like å være alene hjemme, ha hele huset for meg selv og ligge på tvers i den store sengen og sånn.. Jeg skal i hvert fall få gjort litt husarbeid i dag, så får jeg jo litt bevegelse i kroppen der. Orker ikke sitte stille hele dagen, men når jeg er så ekstremt trøtt som nå og det øsepøseregner, er det lite fristende å gå ut. Men vi får se, dagen er jo bare så vidt startet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. september 2009 #96 Del Skrevet 12. september 2009 Ser du har det samme bivirkningene som meg. Pergo er noe herk Håper du får en bra lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 12. september 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 12. september 2009 Uff, ja. Begynte å grine da mannen ringte i ettermiddag, har aldri savnet ham så mye som nå. Håper du får/har en fin lørdagskveld, Gossip Girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 13. september 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 13. september 2009 God morgen! Har heldigvis sovet bedre i natt, våknet bare to-tre ganger, så håper natten i går var den verste, at alt blir bedre nå. Er heldigvis ferdig med selve pillekuren, så håper bivirkningene roer seg litt nå. Mange av dem er i hvert fall blitt mindre påtrengende; er ikke så kvalm, hodepinenen har gitt seg litt osv. Skal straks hoppe i dusjen og komme meg ut på tur med svigermor. Får se hvor langt vi orker å gå, hun vet jeg ikke er helt i form, men ikke hvorfor. Har vært veldig i tvil om vi skal fortelle det eller ikke, men fant ut at det er likegreit å vente, så slipper vi deres forventninger i tillegg til våre egne. Håper dere får en flott søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2009 #99 Del Skrevet 13. september 2009 Håper du får en fin tur med svigermor *krysser fingrene for at formen blir bedre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 13. september 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 13. september 2009 Takk! Har vært en koselig dag, men herlighet så sliten jeg er. Gleder meg villt til å legge meg sammen med mannen min i kveld. Vi vurderte å se en film, men ingen av oss orker, tror jeg, så jeg sitter og glaner på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå