Gå til innhold

Noli sin prøvetid

Noli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi tyrer er best! :fnise:

Signerer den!! LilleMann er tyr og en av mine bestiser er tyr!!

Sant som Trinemor sier at det ikke er sikkert kroppen produserer nok HCG til at det vil gi utslag på testen. Ikke stress med testingen enda, vent litt og prøv litt nærmere IKM så skal du se at det virkelig blir IKKE kommende mens! hihi :fnise:

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stresser ikke, skal teste igjen om fire dager. Forventer en negativ test da også, men det er i grunnen helt greit. Blir sikkert lei meg, men får trøst av mannen min, så da går det bra.

:rødme:

Takk det samme! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi tyrer er best! :fnise:

Skorpioner er ikke så verst de heller!! :ler:;)

Har selv veeeeldig lyst til å teste...men etter to skuffelser og mange bortkastede tester tvinger jeg meg selv til å ikke teste og tenke minst mulig på det. Jeg er forberedt på at TR kommer og om jeg unngr å teste så kan jeg umulig bli ennå mer skuffet når TR kommer. :)

Rar tankegang, jeg vet, men jeg tror det funker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trinemor83, i følge tickerne våre kan vi teste samme dag. :fnise:

Jeg har sinnsvakt menssmerter, men ingen tegn til mensen. Frustrerende. Men blir ikke lei meg om mensen kommer noen dager for tidlig da, hadde vært fint å få litt kortere sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte::nei::sinnatagg::angry: :slåss: :fy_fy::frustrert:

Skremmer bort TR og

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier på Spiren!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte::nei::sinnatagg::angry: :slåss: :fy_fy::frustrert:

Skremmer bort TR og

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier på Spiren!!!!!

Takk, men tviler på det hjalp, for jeg er temmelig sikker på mensen er på vei. Er begynt å spotte litt. :tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trinemor83, i følge tickerne våre kan vi teste samme dag. :fnise:

Jeg har sinnsvakt menssmerter, men ingen tegn til mensen. Frustrerende. Men blir ikke lei meg om mensen kommer noen dager for tidlig da, hadde vært fint å få litt kortere sykluser.

Oi! Vi er like?? Spennende! :)

Jeg derimot har ikke hatt noe menssmerter i det hele tatt... :klø: Og det er rart, for det har blitt mer og mer tydelig for hver PP siden jeg sluttet på pillen!

Men jeg har, sånn som deg, begynt å spotte litt mørkere utflod...

(Og jeg klarte ikke vente jeg da, testet imorges, men testet blendahvitt. :tristbla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet veldig negativt i morges, jeg også.. :(

:( :( Sier til meg selv hver gang at jeg ikke skal teste...men er svak allikevel. Og blir skuffet selv om jeg sier til meg selv at jeg ikke skal bli det og magefølelsen sier NT før jeg ser på den. :sukk: Er ikke lett dette!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett dette!! :klem:

Sender deg en :hug:

Takk begge to! :klem:

Nå er mensen virkelig her, har sykt vondt i magen og er litt smådeppa. Men på én måte føles det helt greit også, for da slipper jeg å være så spent og nervøs. Også føles det annerledes nå enn før, for nå er vi igang med utredning også, så nå vet at jeg hjelpen er nær, for å si det sånn. Kanskje det er noe enkelt som kan fikses raskt? Håper på det!

Skal til legen 10. august, kjenner jeg gruer meg litt til det, men det går nok greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme tanta! :grine:

her derimot venter vi ennå. :sukk: Men med negative tester regner jeg med at TR er her imorgen.

Fint dere er igang med utredning da, da er det jo framgang i tingene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :goodbye:

Vi har jammen mye felles, vi giftet oss begge i mai, og vi skal begge til legen 10. august.. :ler: (Det var i hvert fall to ting! :) )

Lurte litt på om du har lyst til å forklare meg litt hva det innebærer at dere nå er "i gang med utredning"? Vil det si at legen nå systematisk skal undersøke deg/dere og finne ut hvorfor dere ikke blir gravide? Jeg er så grønn på alt som har med sykdom og leger å gjøre, det "straffer" seg å aldri ha vært syk skjønner jeg..

Saken er den at jeg selv fikk beskjed for mange år siden at jeg har PCO, uten at jeg fikk forklart eller skjønte hva det betydde for muligheten for å bli gravid. Nå som vi har bestemt oss for å prøve har jeg endelig lest litt om det, og skjønner at det kan bli problematisk å bli :gravid: . Jeg skal derfor som sagt til legen neste uke, og lurer på om det er noe spesielt jeg bør si til legen for at de skjønner at jeg ikke bare vil avfeies med en "du må være tålmodig" eller lignende.... Det er snart 3 mnd siden jeg sluttet på piller, og har fortsatt ikke fått noen TR. Skjønner at det er vanlig for mange at mensen henger seg opp etter mange år på piller, men jeg syns liksom ikke det er noen "vits" i å vente lenger, når jeg allikevel vet at jeg har PCO..

Nei, nå skal jeg slutte, ikke meningen å kuppe boken din.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mai brud! ;)

Lurte litt på om du har lyst til å forklare meg litt hva det innebærer at dere nå er "i gang med utredning"?

Hei til deg også! :)

Det betyr at det blir sjekket hva som kan være grunn til at det tar tid. F.eks. skal mannen min til gynekolog (faktisk!) og levere sæd-prøve, mens jeg må nok til gynekolog og se etter cyster på eggstokkene og sånn. Før det tar de sikkert en del blodprøver og sånt. Er ikke så veldig inne i det ennå jeg heller, men er ganske sikker på at jeg har PCO. Har de aller aller fleste symtpomer.

Blir spennende å se hva legen sier, jeg gruer meg veldig kjenner jeg.. :sjenert:

Og du kupper jo ikke dagboken. Det er bare koselig med litt prat her inne, spesielt nå i disse kjedelige mens-tider.....

Endret av Noli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ok, da var det vel omtrent som jeg tenkte. Håper legene våre er hjelpsomme da! :)

PCO er noe ordentlig dritt... Merker symptomene så godt nå som jeg ikke går på Diane lenger! Selv om det bare er tre mnd siden jeg sluttet å ta det, syns jeg allerede jeg merker at jeg har fått mer uønsket hårvekst, og definitivt mer uren hud!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: dumme TR!!!

At hun ikke kan skjønne at hun ikke er invitert hjem til deg lenger!!!!

Så dumt at skremmingen min ikke hjalp!! :( Var sikker på at jeg er ganske skummel når jeg setter igang!

Flott at dere blir sjekket begge to med en gang. er så dumt når de først tar den ene og så finner de ut hva som er galt der for så å gi folk thumbs up til prøving igjen bare for å måtte sjekke den andre og finne ut at det er noe der også.... (skjønte du den?? :klø: )

Lykke til hos legen på mandag. Håper det er noe som er lett å fikse på!! JA!!

fredags klem til deg fra meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh, i dag er det legetime, kjenner jeg gruer meg veldig. Selv om det egentlig ikke er noe å grue seg for, men..

Kommer sikkert med en oppdatering når jeg har vært der. Har time om 40 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh, i dag er det legetime, kjenner jeg gruer meg veldig. Selv om det egentlig ikke er noe å grue seg for, men..

Kommer sikkert med en oppdatering når jeg har vært der. Har time om 40 minutter.

Spent på hvordan det gikk!

Håper det gikk bra altså!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...