BlackCat Skrevet 3. august 2003 #1 Skrevet 3. august 2003 Vet at det finnes mange forskjellige typer bh, og utforming på disse, men har noen sett en oversikt på dette - her på nettet? Eller er det noen andre som har skjønt dette? Føler meg litt bortkommen i bh-jungelen... :o BC
Samsara Skrevet 3. august 2003 #2 Skrevet 3. august 2003 Har ikke sett det, men så er jeg ikke helt sikker på hva du mener heller. Hva er det du ike skjønner?
BlackCat Skrevet 3. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2003 Det jeg mener er at det finnes mange slags typer - som halv-cup, helcup, balconet (eller noe slikt) + flere til, og at de har forskjellige egenskaper... Som jeg absolutt ikke har lært meg!! Husker bare vagt at jeg for lenge siden så en oversikt i et dameblad... (Mange år siden!) :cry: Dette med cuper og cm, og at 75A er større i cupen enn 70A har jeg skjønt... BC
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #4 Skrevet 5. august 2003 Det var en veldig bra oversikt i enten siste eller forrige InStyle Magazine. Der hadde de tatt utgangspunkt i forskjellige typer klær, og viste bilder av hvilke BH-er som passet til. Blant annet. Jeg kan godt sjekke hvilket nummer det er - jeg har det hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå