Gå til innhold

måling av penis

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bare lurte på om det var vanlig?

Har inntrykk av at det har blitt litt mer vanlig, men mest for gøy. Har noen av dere inne her gjort det?

Kan jo være litt moro i senga, men kanskje litt spesielt å dra frem målebåndet sånn helt uten videre?

Videoannonse
Annonse
Gjest GjesteCronos
Skrevet
Bare lurte på om det var vanlig?

Har inntrykk av at det har blitt litt mer vanlig, men mest for gøy. Har noen av dere inne her gjort det?

Kan jo være litt moro i senga, men kanskje litt spesielt å dra frem målebåndet sånn helt uten videre?

Ingen her inne som har gjort det.

De fleste kan faktisk ikke huske om typen hadde pikk eller ikke i det hele tatt. I alle fall ikke størrelsen på den. Og så har kvinner så dårlig øyemål at de ikke ser forskjell på 14 og 20 centimeter.

Fra spøk til revolver:

Det synes ikke å være så viktig for flertallet her inne. Bare den er gjennomsnittlig sier de fleste at de er fornøyde.

Gjest Gjest
Skrevet
Ingen her inne som har gjort det.

De fleste kan faktisk ikke huske om typen hadde pikk eller ikke i det hele tatt. I alle fall ikke størrelsen på den. Og så har kvinner så dårlig øyemål at de ikke ser forskjell på 14 og 20 centimeter.

Fra spøk til revolver:

Det synes ikke å være så viktig for flertallet her inne. Bare den er gjennomsnittlig sier de fleste at de er fornøyde.

Hehe, jaja. Er selv fornøyd om jeg treffer en som har gjennomsnittlig, er ikke om størrelsen er bra det handla om, men lurte bare om det var vanlig, har hørt noen har gjort det på gøy. Men sikkert ikke så vanlig :P

Skrevet

Har aldri gjort det sjøl nei. Har intet behov for å vite kor stor den er for det spiller ingen rolle. Han veit koss han skal bruke den og det er eineste som spiller noen rolle for meg. Dessuten tror eg det hadde vært litt mood-killer for hans del om eg plutselig satt der med målebånd :P

Gjest Marlo
Skrevet

Har ingen behov for å vite hvor stor den er i cm.

Så lenge den gjör jobben sin, jeg nyter av den, så er jeg fornöyd.

Gjest gutt 32
Skrevet
Jeg har faktisk gjort det :fnise:

He he he, kan jeg spørre hvor lang den var? :fnise:

Skrevet

har gjort det jeg oxo men det var bare på moro. er kjempe fornøyd med den som den er. han kan å bruke den å den passer meg som hånd i hanske :lur:

Gjest EmilyLane
Skrevet
He he he, kan jeg spørre hvor lang den var? :fnise:

Nå er det noen år siden, men mener å huske at det var på rundt 20 cm, 21 eller 22 tror jeg. Men nå er ikke jeg noen ekspert på måling ;)

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg sa lenge at den var større enn hva kjæresten min selv trodde, så jeg ba ham finne fram målebåndet... Viste seg at jeg hadde rett. Hihi.

Gjest Gjest
Skrevet
Dessuten tror eg det hadde vært litt mood-killer for hans del om eg plutselig satt der med målebånd :P

Kan tenke meg at det er litt mood killer for mange ja :P

Selv syntes jeg det faktisk var litt pirrende da dama sprute meg om det første gangen, hele situasjonen var faktisk litt opphissende. :P

Kom hjem fra jobben en dag, og hun satt ved kjøkkenbordet før hun spurte om hun kunne få måle meg. Ble litt paff, men sa ok til det og trakk ned buksene og hun hjalp meg med å få den opp før hun målte.

Skrevet

Jeg har aldri gjort det, men kunne funnet på å gjøre det kun for gøy. Er kjempefornøyd med den jeg!

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Jeg har gjort det 2 ganger,

på de 2 jeg har hatt et langvarig forhold til,

(bor sammen med en av dem nå,- han vant med 2 cm.. neida!)

Bare for gøy, og ja, de var helt med på forslaget!

Uansett hva målebåndet hadde sagt, ble ikke utstyret til noen av

dem større eller mindre etter målingen, var bare artig å ha det gjort!

(Om typen min hadde merkbart liten penis, ville jeg ikke foreslått det,

da det kanskje hadde vært et sårt punkt, og jeg ikke ville gjort fokuset på

dette større. Men disse 2, ene var jeg sammen med i 5 år og han jeg bor

med nå på 2. året, har ikke vist noe dårlig selvtillit på dette området, så da

var det fritt fram!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...