Gå til innhold

Jeg irritetes over hans oppførsel!

Gjest lam

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke si at han har vært noe kjæreste i de siste 5 månedene av et forhold som varte ett år. Siste gang vi forsøkte var for en måned siden, han sa han ville få det til. Han ga ikke lyd fra seg på 4 dager etter at vi har snakket, så sendte han melding om at han har vært svært opptatt med jobben, men at han vil alltid være der. Jeg hadde ikke gitt opp helt og ville gi ham en sjanse. Han inviterte meg til familiemiddag. Vi koste oss med film hos han, men han ville ikke "kose" med meg eller noe, vi bare satt vi siden av hverandre og så la vi oss DA ville han holde meg og sove. Anyway, jeg hadde fri, men han måtte på jobb... i stedet for å la meg sove vekket han meg for å gå hjem. Det er ikke første gangen og han vet hvordan jeg reagerte på det da! Men denne gangen ville jeg snakke om hvorfor i alle dager han gjør det! Jeg spurte om han ikke stolte på meg, men jo han gjorde det og det handlet ikke om meg. For meg var det et alvorlig problem at min kjæreste ikke kan la meg ligge igjen i leiligheten hans! Jeg vet ikke om dere?

Han måtte jobbe men vi skulle snakke om det senere på dagen når han skulle hjelpe meg med noe. Han har hverken kommet for å hjelpe meg (selv om jeg virkelif trengte hjelp, hadde han ikke lovet det hadde jeg skaffet noen andre) eller ringt for å prate. Han sendte melding dagen etter og sa at han forsovet seg, men han spurte ikke om hvordan det gikk med det jeg trengt hjelp med, om jeg fortsatt trenger hjelp, eller om å rett og slett treffes neste dag.

Dag 3 (rett før han skulle reise) fikk jeg en melding om at "dette var galt for meg. Ha det bra ellers. God sommer!"

Jeg svarte at jeg hadde tatt min beslutning om han og at HAN er feil for meg.

Han sendte melding til meg for 2 uker siden om at han synes at jeg er fantastisk og sterk kvinne! Jeg bare takket ham. Men igår -når han kom hjem fra ferie- inviterte han meg, barnet mitt og søstren min som han ikke hadde sett på middag "det hadde vært hyggelig å se dere igjen" sa han???? Jeg svarte ikke på den. Jeg aner ikke hva jeg svarer på sånt! Og siden han visste at jeg søkte på forskjellige studier ville han vite hva jeg skal studere til høsten. Hvorfor bryr han seg om det. Han var jo ren dust mot meg lenge!

Vet det er veldig rotete innlegg, men håper det skjønner.

Takker for svar og mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...