Gå til innhold

Selge kjole-

Gjest kjole-fryd!

Anbefalte innlegg

Gjest kjole-fryd!
Skrevet

Jeg har kjøpt en "one of a kind" kjole fra tur i USA, så derfor blir bildene og hva som står viktig når jeg nå skal selge brudekjolen?

-jeg har nevnt

*farge

*stoff (silke & organza)

*orginal størrelse på kjolen (hva mine mål er & hvor mye den er sydd inn)

*at den har korsett, glidelås og knapper

*at den kan minne noe om en M Sottero kjole i fasongen

Pluss at jeg har bilder i helfigur fra flere vinkler, og av detaljene på kjolen.....

Har jeg glemt noe? Har noen noen andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har kjøpt en "one of a kind" kjole fra tur i USA, så derfor blir bildene og hva som står viktig når jeg nå skal selge brudekjolen?

-jeg har nevnt

*farge

*stoff (silke & organza)

*orginal størrelse på kjolen (hva mine mål er & hvor mye den er sydd inn)

*at den har korsett, glidelås og knapper

*at den kan minne noe om en M Sottero kjole i fasongen

Pluss at jeg har bilder i helfigur fra flere vinkler, og av detaljene på kjolen.....

Har jeg glemt noe? Har noen noen andre tips?

Kjekt å ta med hvor høy du er, og evt. om du hadde spesielt høye eller lave sko. Dette er i alle fall ting jeg ser etter når jeg i disse dager titter etter kjole... I tillegg vil jeg anbefale deg å ta med originalstørrelse på kjolen (altså f.eks. ca str. 38) i overskriften, fordi dette umiddelbart sier evt. kjøpere noe om kjolen er aktuell eller ikke. Jeg har for eksempel ingen sjanse til å komme inn i str. 38, og da er det så kjedelig å måtte lete gjennom alle de uaktuelle annonsene.

Edit: Trykkleif

Endret av Modic
Skrevet

Dropp alt det med "drømmekjolen" "fikk så mye skryt" "følte meg som en prinsesse"... Ellers ser det ut som om du har fått med de viktigste detaljene :)

Skrevet

...og hvilken pris du forventer da... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...