Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #1 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei, er det noen som klarer å gi meg en god forklaring på hvordan jeg begynner en oppleggsløkke? Har sett på strikkeskolen på nettet, men får det ikke til..... Kjenner ingen som kan hjelpe meg å komme i gang... så en forklaring hjelper kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #2 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg bruker å lage en helt vanlig løkke på enden av en tråd (som starten på fingerhekling). Så stikker jeg strikkepinnen inn i løkka og legger opp så mange masker jeg vil ha. Det er imidlertid veldig vasnkelig å forklare hvordan jeg legger opp maskene videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #3 Del Skrevet 21. juli 2009 Takk for svar likevel.. jeg fikk prøvd og prøvd nå, og har fått det til.. tror jeg iallfall! Ser rimelig riktig ut.. ikke lett å lære seg selv å strikke.. men tror jeg skal klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Del Skrevet 21. juli 2009 Men hva gjør jeg når jeg må bytte nøste? Skal jeg knyte dem sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. juli 2009 #5 Del Skrevet 21. juli 2009 Nop, du strikker tre masker med dobbel tråd både den gamle tråden og den nye (såsant det er samme farge da). Pass på at du lar det henge litt tråd på baksiden som du etterpå kan feste med nål. Her http://www.pinnsvindesign.no/strikkeskole.htm var det en del forklaringer med tegninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 22. juli 2009 #6 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei, er det noen som klarer å gi meg en god forklaring på hvordan jeg begynner en oppleggsløkke? Har sett på strikkeskolen på nettet, men får det ikke til..... Kjenner ingen som kan hjelpe meg å komme i gang... så en forklaring hjelper kanskje? Jeg har brukt youtube mye når jeg strikker og hekler. Greit å se det "live" syns jeg, bare søke på knitting så kommer det opp ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå