Steinar40 Skrevet 1. august 2009 #41 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Tvilsomt om nordmenn go amerikanere legger for mye i dating begrepet. Steinar legger for mye i det og forventer for mye bare ut fra ett treff? En "date" betyr vel omtrent noe sånt som å møtes (for første gang) i en sosial setting. Uansett er det i hvertfall viktig å være enige om hva poenget egentlig er. Endret 2. august 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 1. august 2009 #42 Del Skrevet 1. august 2009 Motsatte kjønn? Nå må du ihvertfall være politisk korrekt her mister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. august 2009 #43 Del Skrevet 1. august 2009 Motsatte kjønn? Nå må du ihvertfall være politisk korrekt her mister Fritt oversatt fra "opposite sex" - fornøyd med det andre kjønn da eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #44 Del Skrevet 1. august 2009 Sier nei til date hver dag. Samme som spør hver dag. Minst en gang om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. august 2009 #45 Del Skrevet 2. august 2009 Egentlig er jo uttrykket "date" typisk amerikansk (engelsk språklig) og blir helt teit i Norge. Hvorfor ikke bare si et "treff". Høres jo ut som hva det faktisk er på norsk i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. august 2009 #46 Del Skrevet 2. august 2009 Fritt oversatt fra "opposite sex" - fornøyd med det andre kjønn da eller? hehe Jeg tror Tja siktet til at enkelte foretrekker å date det samme kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. august 2009 #47 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg tror Tja siktet til at enkelte foretrekker å date det samme kjønn. Oooops! hehe Ja, når du sier det - det tenkte jeg faktisk ikke på altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 2. august 2009 #48 Del Skrevet 2. august 2009 Fritt oversatt fra "opposite sex" - fornøyd med det andre kjønn da eller? hehe Nei for det er jo ikke en riktig beskrivelse for hva en date er... Tenk deg om litt nå Og nei, jeg er nok ikke det, uten at det har eller burde ha noen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå