Gjest TS Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Tittelen sier seg vel selv.. hvor ofte sier dere nei til en date dere blir spurt på?
Snipa Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Hehe, bare når dusten ikke vil fortelle hvem han er.....
larsioslo Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 (endret) Når magefølelsen sier nei! Så det har skjedd noen ganger. Endret 21. juli 2009 av larsioslo
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Hehe, bare når dusten ikke vil fortelle hvem han er..... Fornuftig!
Hinata Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Når magefølelsen sier nei! Så det har skjedd noen ganger.Samme her... Har brent meg på at jeg ikke har lyttet til magefølelsen, så nå stoler jeg på den. Men må si at de som regel blir litt snurte når de spør hvorfor ikke da. Kan jo ikke akkurat lyve og si at det er noe annet enn magefølelsen heller..
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Samme her... Har brent meg på at jeg ikke har lyttet til magefølelsen, så nå stoler jeg på den. Men må si at de som regel blir litt snurte når de spør hvorfor ikke da. Kan jo ikke akkurat lyve og si at det er noe annet enn magefølelsen heller.. Magefølelsen er faktisk veldig viktig, men det spørs jo på hva slags informasjon du baserer magefølelsen din på også da ..... F.eks ikke helt enkelt å få en "korrekt" magefølelse bare ved å chatte med noen.
Hinata Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Magefølelsen er faktisk veldig viktig, men det spørs jo på hva slags informasjon du baserer magefølelsen din på også da ..... F.eks ikke helt enkelt å få en "korrekt" magefølelse bare ved å chatte med noen. Jeg pleier å snakke en del med folk på msn før jeg møter dem, og da ofte med cam (så jeg ser personen). Jeg stoler på at det inntrykket jeg får da er riktig nok til at jeg kan luke ut litt
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Jeg pleier å snakke en del med folk på msn før jeg møter dem, og da ofte med cam (så jeg ser personen). Jeg stoler på at det inntrykket jeg får da er riktig nok til at jeg kan luke ut litt Okay. Ja, det burde vel egentlig være nok info stort sett
MissStiles Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Når magefølelsen sier nei! Samme her! Hvis jeg får en følelse av at det ikke er riktig eller han ikke er noe for meg, så sier jeg nei. Dessverre brent meg et par ganger der jeg og.
Gjest fix Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Samme her! Hvis jeg får en følelse av at det ikke er riktig eller han ikke er noe for meg, så sier jeg nei. Dessverre brent meg et par ganger der jeg og. Har aldri sagt nei til en date. Men så er jeg ikke så veldig fan av å gå ut med damer jeg ikke har en viss kjennskap til fra før heller.
Snipa Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 Okei, det seriøse svaret mitt er 3-2. Tre ja og to nei. På et halvår. Det ene nei'et kom etter at vi hadde avtalt å møtes om kvelden og utvekslet mobilnr. fordi vi begge var opptatt med sosiale greier først. Da han ringte for å avtale hvor vi skulle møtes, ombestemte jeg meg i løpet av samtalen - og på grunnlag av sms'er han hadde sendt i løpet av kvelden. Det andre nei'et er fordi fyren vil være anonym inntil vi har møttes, og ikke si noe om mer om seg selv enn det som står i profilen. Njet.
Polly Ester Skrevet 21. juli 2009 #13 Skrevet 21. juli 2009 Når magefølelsen sier nei! Samme her... det har skjedd kun en gang...
Inx Skrevet 21. juli 2009 #14 Skrevet 21. juli 2009 Tittelen sier seg vel selv.. hvor ofte sier dere nei til en date dere blir spurt på? Må som regel vifte bort et par i timen ....
Gjest friinge Skrevet 23. juli 2009 #15 Skrevet 23. juli 2009 hehe huff.. hvis noen spør meg face to face.. så svarer jeg sjeldent nei, fordi jeg ikke liker at det blir sånn pinlig =P men da går jeg jo ofte i fella!! huff tror jeg må ha med meg en bodyguard som sier nei for meg Så er lettere å si nei over tlf eller internett, for meg hvertfall:P
Mr.Guy Skrevet 23. juli 2009 #18 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har aldri sagt nei eller ja til en date.. Offda. Vil du ha en kaffe? Kun sagt nei en gang, men skulle ønske jeg hadde sagt nei til noen av de jeg har vert på gitt!
Gjest Gjest_s_* Skrevet 23. juli 2009 #19 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har nesten aldri sagt ja til en date Liker ikke dating-konseptet så godt.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 23. juli 2009 #20 Skrevet 23. juli 2009 Siste uken har jeg sagt nei til 4 og ja til 1. pleier å si nei til de fleste, fordi jeg ikke synes det er noen vits hvis jeg ikke kan se på han som potensiell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå