Gjest *Mim* Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Vi har kjøpt Sims 3, men den kræsjer på maskinen min! Har kjørt virussjekk og fjernet noen programmer, men det hjelper ikke. Hva skal jeg gjøre?
pittie Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det kan ha skjedd noe under installasjonen, så kanskje du bør prøve å reinstallere om du ikke har gjort det?
Gjest *Mim* Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Har prøvd å avinstallere og reinstallere, men det går fremdeles ikke. Superkjedelig. Jeg kommer inn på programmet, men etter en liten stund bare kutter det av seg selv eller skjermen går i svart.
Gjest Grafica Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Er du sikker på at maskina oppfyller spesifikasjonene til spillet?
Gjest *Mim* Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Det... har jeg ikke sjekka. Men det syns jeg en forholdsvis ny maskin bør gjøre.
Gjest Grafica Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Kommer helt ann på, om det er en "billig" maskin er det ikke sikkert. Sims 3 er et VELDIG krevende spill! Det krever toppmaskiner, rett og slett... Spesifikasjonene skal stå bakpå esken, sjekk det mot maskina di
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har en maskin som fyller kravene, men som av og til blir fryktelig varm når jeg spiller Sims 3. Da slår den seg av. Dette har skjedd 2 ganger. Tror dette kommer av at det er en liten, kompakt laptop som til vanlig også blir mye varmere enn større maskiner.. Så jeg er veldig påpasselig med at jeg ikke dekker til varmeuttaket
Gjest EmilyLane Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Min pc fyller alle krav, men blir ekstremt varm så sims3 skrur seg av etter noen minutter. Utrolig trasig! Jeg spiller heller Rollercoaster Tycoon 2.
Kamikatze Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Spiller ikke jeg, men har en lappetopp som innimellom ble vrang og het, og slo seg av. Spanderte på den ei fjøl med tre vifter i, til noen camillaer, og nå sviver den og koser seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå