Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg kjøpte limfjerner til extensions fra emphera.no. I går skulle jeg bruke denne for å fjerne extensions, dette har aldri vært noe problem med andre produkter, men denne "limfjerneren" var til ingen nytte. Etter tre timer hadde jeg fått av 2 fester, og håret er fullt av lim som klistrer seg fast til hodebunnen. Jeg bruker extensions med tape, og "limfjerneren" har ikke fjernet noe som helst, bare gjort tapen enda mer klissete. Jeg har mistet masse hår og har extensions i resten av hodet som jeg ikke får av. Skal gifte meg om to uker og nå er masse av håret mitt ødelagt. Har jeg rett til å klage? Har sendt en mail til butikken og skrevet at jeg vil ha pengene tilbake, men får ikke noe svar. De skriver på nettsidene at de ikke tar ansvar for montering og fjerning av hår, det er greit nok, men de bør i hvert fall ta ansvar for at produktene deres faktisk kan brukes til det de er ment for.
Glitnir Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Dersom produktet ikke kan brukes til det det reklamerer for, så kan du heve kjøpet.
Titti72 Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har mistet masse hår og har extensions i resten av hodet som jeg ikke får av. Skal gifte meg om to uker og nå er masse av håret mitt ødelagt. Har jeg rett til å klage? Har sendt en mail til butikken og skrevet at jeg vil ha pengene tilbake, men får ikke noe svar. Skal du gifte deg om 2 uker, og har ødelagt hår, så er det pengene for limet du bekymrer deg for?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Skal du gifte deg om 2 uker, og har ødelagt hår, så er det pengene for limet du bekymrer deg for? I alle dager, hvorfor bryr du deg med det? Jeg skjønner godt at hun vil ha et svar om sine rettigheter når håret har blitt ødelagt. For alt du vet har hun bestilt time hos frisør og får fikset det i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 TS her. Det er ikke det at jeg MÅ ha de pengene, men av prinsipp godtar jeg ikke dette. Og joda, jeg har faktisk fått time hos frisøren og får fikset dette i morgen, noe som betyr enda mer utgifter. 500 kr som jeg hadde sluppet å betale hvis produktet hadde fungert som det skulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå