Mayami Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Vi skal ha bryllupsfesten vår på et sted som vanligvis ikke er et festlokale. Dvs at det ikke er bestikk og servise på stedet, og stoler må også komme fra et annet sted. Noen som vet hvor man kan leie sånne ting?
Kirby Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 www.utleiepartner.no har dekketøy til utlån. Har ingen erfaringer med de selv, bare lagret adressen til jeg skal leie div.
Solstrålejenta Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Har ikke noe erfaring selv jeg heller, men har hørt positive ting om Flyvende Tallerken i Oslo. De leier ut både dekketøy, bord og stoler... Kommer selvfølgeig an på hvor i landet du bor da...
Mayami Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2009 Takk for tipsene! Kom også på at kanskje catering-firmaet kan ha noe sånt til utleie...? Aner virkelig ikke noe om dette her, og synes det er MASSE å ordne! Muilg jeg må kjøpe meg et bryllupsblad eller fem...
lilleGrethe Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Catering-firmaer har ofte sånt til utleie, og hvis ikke, så vet de helt sikkert om det er noen firmaer i området som gjør det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå