Gjest Katahrina Skrevet 21. juli 2009 #1 Del Skrevet 21. juli 2009 Vi har pratet mye de siste ukene, både på tlf, msn og sett hverandre på webcam, så vet på en måte hvem jeg møter, og han er herlig Regner med det blir , men bør jeg regne med at han har med kondomer, eller skal jeg ta med selv? Hva sier det om meg hvis jeg har med kondomer? Huff.... alt en skal tenke på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afaia Skrevet 21. juli 2009 #2 Del Skrevet 21. juli 2009 Det sier vel bare at du tar ansvar selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 21. juli 2009 #3 Del Skrevet 21. juli 2009 du trengerjo ikke akkurat å slenge de på bordet om det ikke blir no "årnings" da.... syntes det er flott at du velger å ta ansvar og beskytte deg selv jeg ha en koselig helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #4 Del Skrevet 21. juli 2009 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lady_* Skrevet 23. juli 2009 #5 Del Skrevet 23. juli 2009 Sånn møtte jeg kjæresten min Vi kjente hverandre fra før da, men hadde ikke vært i kontakt på en stund siden vi bor i forskjellige byer. Men så tok vi opp tråden på nett, snakket sammen på msn og i telefon i ukesvis. Tilslutt ble vi enige om at vi måtte møtes. Han tilbrakte helga hos meg, og ja- jeg hadde ordnet prevansjon selv. Hadde ikke trengt det, men det viste seg at vi begge hadde hatt samme tanke... Tenk om han/hun synes jeg er slt for frempå som forvneter at det "blir noe" første helga, men så ble det jo det og vi var begge glade for at vi var forberedt;) Ta ansvar du og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå