Gjest Gjest_Lillie_* Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Hei! Dette er litt flaut, men jeg har de siste dagene vært plaget med kløe ved endetarmsåpningen. Noen som vet hva dette kan være?
Morrille Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det er som oftest hæmoroider. Hvis du ikke føler en kul så få det sjekket hos legen - det er enkelt å behandle
Gal_dame Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Hehe, hadde en kompis med samme problemet. Men han hadde hemorider så var sikkert derfor.
Carlize Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Mest sannsynlig hemmorroider. Ikke farlig, men du bør få behandlet det, for det kan bli veldig vondt om utposningene i endetarmsåpningen blir alt for store... :-)
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Mest sannsynlig hemmorroider. Ikke farlig, men du bør få behandlet det, for det kan bli veldig vondt om utposningene i endetarmsåpningen blir alt for store... :-) Har hatt hermorroider helt siden jeg fikk første barnet for 15 år siden som klør enkelte perioder. Er enutposning utvendig. Men på de 15 årene jeg har hatt den har det ikke vært endring i størrelse eller mengde kløing. Spurte på sykehuset da jeg fikk andre barnet om dette, for muligens å fjerne utposningen. Men de mente det ikke var behov for det, selv om den er på ca 1 cm som henger og dingler + noe innvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå