Gjest TS-Meg Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Hei. Nå er det som overskrifta sier, forholdet vårt har vært helt kaotisk lenge. Vi har vært sammen i nesten 4år. Hufff nei, vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men får prøve. Vi er da 19år begge 2, har hatt forholdet lenge som sagt. Igår begynte vi febrilskt å krangle over tlf. Noe jeg syntes er helt patetisk, men hun traff liksom punktene mine så hardt at jeg klarer ikke mer. Jeg er en person som elsker å jobbe, mens hun ikke fullt. Jeg har tatt på meg jobb natt, og nå på dagen. Noe hun da ikke likte, jeg kan jo forstå det, men er kun for månes tid eller noe. Så hun begynte med at jeg "ikke fikk lov" noe som da var første knappen min. Hun brånektet, at det kunne bare vente, var ikke viktig. For hun hadde liksom planer om hva vi skulle, noe jeg da ikke hadde visst noe om.. Jeg annser henne som en paranoid og kontrollerende ung kvinne. Men som sagt, hun traff mange knapper, igjen ble jeg så sint, at over tlf. (igjen hvor patetisk det var) at dette orker jeg ikke mer, vil ikke mer. Helt klar over hvor idiotisk det var, men angresjonsnivået var relativt høyt. Så nå siden igår, har hun vært sint, på alt det gale jeg gjorde, hvor mye jeg løy, og sånt. Helt til hun plutselig slo om og ba om en ny sjangse. Jeg sitter litt blank, jeg prøver å holde på mitt, men hun gir seg ikke, får ca 1 meld hvert 5min, og enten hvor mye hun elsker meg, hvor kald jeg er eller om en ny sjangs. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, når hun ikke vil høre på avvisningene mine. Skal snakke med henne etterpå/imorgen. Men hva pokker gjør jeg i mellomtiden.... Hva syns folk om dette, vil ikke ha sympati, men ærlige svar. Sorry stavefeil, vært på jobb siden 11igår kveld. Takk.
Brunhilde Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Jeg forstår ærlig talt ikke hva du er ute etter?
Sonrisa Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Hei du! Det kan virke som dere sliter litt med å kommunisere godt. Men det første her er vel kanskje hva du egentlig vil selv? Er du glad i henne? Vil du ordne opp? Eller vil du ha hjelp til å komme deg ut?
Gutt17 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Blir noe forvirret selv, men virker som om han vil ut av forholdet. (overskrifta)
Gjest TS Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Jeg forstår ærlig talt ikke hva du er ute etter? Bare ha en plass hvor jeg kunne uttrykke meg selv, eller, bare si hva som var i hodet mitt, som er et eneste stort rot. Vet at jeg pleier å få mange tilbakemeldinger her, så tenkte det var et passende sted å bare si alt som var i mitt hode. Ikke noe mer.
Gjest Gjest_heia_* Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 du må legge til side formuleringene hun bruker - og se på hva hun prøver å si deg. hun føler nok at du nedprioriterer henne - noe du jo gjør akkurat denne måneden. når hun sier "du får ikke lov" og snakker om planer så mener hun vel i bunn og grunn at 1: hun har lagt planer for dere, og 2: det er sårende at du ikke har gjort det. kan ikke helt forstå at du tar så på vei for en slik krangel - det virker jo litt som om du leter etter en grunn til å slå opp. om du vil det, så får du gjøre det - men du får være ærlig og moden nok til å ikke legge all skyld på henne pga denne ene krangelen. krangelen er bare noe som kanskje utløste irritasjon hos deg, men det er ingen årsak til at et forhold går dårlig. og btw: om du skulle få den en ny kjæreste du ønsker å beholde så er det en utrolig dårlig idè å jobbe dobbelt - spesielt på sommeren.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Synes du kan svare henne på melding at dette tar dere senere, og ikke over SMS. Og om hun sender flere meldinger så kommer du ikke til å svare. Ikke svar, det blir det bare verre av. Ta en ordentlig prat med henne. Min mann var sammen med en sånn kontrollfrik og på grensen til psykopat. Han klarte å komme seg ut etter 7 år, og ble en helt annen gutt som endelig fikk være seg selv. Ikke bli i noe som bare trykker deg ned!
Gjest TS Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Hei igjen... Det gikk da til helvette, da jeg som sagt sa at jeg ikke orka mer, og ikke ville prøve igjen.. Uheldigvis over sms, men hu sa at hun skulle komme idag, noe hun da gjorde.. Men ville ikke se på meg, prate til meg. Så fikk jo faen ikke sagt det på en ordentlig måte. Så nå sitter jeg da igjen med den patetiske følelsen av å gjort det slutt "fjortizz-way" Fader altså, dette erger meg ganske greit.... Uheldigvis så skjedde det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå