Gå til innhold

Vask av penis

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå
Skrevet

Jeg lurer på om penisen blir helt ren om man ikke bruker såpe på tuppen? Er det forresten farlig å bruke såpe på den? Hva kan man bruke hvis ikke - bare vann?

Skrevet

Du trenger å bruke såpe for å bli helt ren, men du må bruke spesialsåpe med riktig ph. Asan og Lactasyd er laget for intimvask. Den siste får du på apotek, den første får du i vanlig dagligvare. Begge er helt vanlig i bruk, og betjeningen løfter ikke et øyebryn!! :D

Var så flau første gangen jeg skulle spørre etter noe slikt på apoteket - at typen måtte handle for meg.... :oops: :hoho:

BC

Skrevet

Jeg anbefaler Dr.Greve.

Den får du kjøpt på matbutikker,og er luktfri og behagelig. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Asan inneholder for høyt PH og er ikke bra for intimvask. Bruk Lactasyd eller Dr.Greve som inneholder en lav PH.

Alt dette selges på vanlige matvarebutikker.

Det er lettere for å få infeksjoner og sopp ved bruk av vanlig såpe og intimvask med for høy PH.

Man behøver heller ikke bruke såpe hver dag. Bruk gjerne bare vann som egentlig er det beste, men som ikke blir gjort pga. partner.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk gjentatte soppinfeksjoner da jeg begynte å bruke Dr. Greve- og det var ikke småtterier, det sved og klødde og verket så jeg ikke klarte å sitte på en uke. Hadde også noe som lignet vonde, røde kviser med hvitt på over hele området "der nede"----

Trodde det var en kjønns-sykdom på det verste.... Var til legen, og han sa at det bare var et særdeles kraftig sopputbrudd.

Byttet til Lactacyd; og da ble soppen borte for godt. Har aldri hatt sopp siden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Moral: Jeg anbefaler Lactacyd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ved kraftig soppinfeksjon kan det være lurt å bruke melkesyretabletter etter canestenkuren, for å balansere det sure miljøet som skal være i underlivet.

Huden har en sur pH på overflaten. Dette er en viktig beskyttelsesmekanisme mot uønsket bakterie- og soppvekst. Ulike områder på kroppen har forskjellig pH-verdier og bruk av vanlig såpe kan forstyrre hudens normale pH-nivå. Dette er særlig viktig i underlivet hvor vasking med en vanlig såpe kan bidra til at hudens naturlige beskyttelses system kommer i ubalanse og at hudirritasjoner og infeksjoner oppstår.

Dr Greve Sensitiv Intimvask har en pH verdi på 3.5 og inneholder melkesyre som bidrar til å opprettholde den naturlige beskyttelsesfunksjonen i underlivet

.

Se under intime fakta på denne siden:Dr.Greve

Skrevet

Når det gjelder Lactasyd, så må dere huske på å sjekke datoen på undersiden!! Eneste hudproduktet jeg vet om som har holdbarhetsdato!!

Ellers virker det som om folk har forskjellige favoritter, men det kan jo komme av at vi kan ha litt avvikende ph-balanse der nede....

Kom liksom ikke på å rappe sånn ph-papir på naturfagrommet, for å teste slikt da man gikk på skolen.... :hoho:

BC

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Det holder fint med mild såpe. For den saks skyld så bør du egentlig ikke vaske FOR ofte.

Skrevet

Jeg også fikk sopp av Dr. Greves, bruker nå Vivag intimsåpe, fåes på apoteket og kan anbefales!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det mulig å bli kvitt lette sopputbrudd ved bruk av intimsåpe, bomullstruser, lufte musa om natta o.l.??

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det mulig å bli kvitt lette sopputbrudd ved bruk av intimsåpe, bomullstruser, lufte musa om natta o.l.??

Skrevet
Asan og Lactasyd er laget for intimvask. Den siste får du på apotek' date=' den første får du i vanlig dagligvare.[/quote']

Lactasyd fås også i noen dagligvarebutikker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke nok å vaske "på tuppen". Du må være nøye med å komme til under forhuden, for det er her alt samler seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...