Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

i flere år og ta kontakt etter at det ble slutt mellom henne og min kjæreste nå...?

Tror ikke de hadde noe pent brudd heller, og hun har hatt flere kjærester som hun har fortalt min kjæreste om opp gjennom årene. Og ennå har hun ikke glemt han?! Tar kontakt og vil treffe han. Men da visste hun antakelig ikke om meg. Vi har også møtt henne ute på byen, men da tar hun ikke kontakt. Om det er reelt, eller bare for å holde en lav profil lurer jeg på..Vet med meg selv at jeg også kan ta kontakt med ekser, men får jeg meg type glemmer jeg de.

Vet ikke om jeg kan stole på han heller egentlig, selv om han sier at han ikke svarer. Men......

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
i flere år og ta kontakt etter at det ble slutt mellom henne og min kjæreste nå...?

Tror ikke de hadde noe pent brudd heller, og hun har hatt flere kjærester som hun har fortalt min kjæreste om opp gjennom årene. Og ennå har hun ikke glemt han?! Tar kontakt og vil treffe han. Men da visste hun antakelig ikke om meg. Vi har også møtt henne ute på byen, men da tar hun ikke kontakt. Om det er reelt, eller bare for å holde en lav profil lurer jeg på..Vet med meg selv at jeg også kan ta kontakt med ekser, men får jeg meg type glemmer jeg de.

Vet ikke om jeg kan stole på han heller egentlig, selv om han sier at han ikke svarer. Men......

Det som også får meg til å lure er at hun dukker opp der hun vet han går ut på byen!

Og han går ofte dit alene uten meg og det hender han er borte lenge av gangen når vi er der sammen. For å kikke etter kjente sier han....Og ser han ryggen på henne må han gå helt bort til henne for å sjekke om det virkelig er henne!

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ikke akkurat ut som om de ikke har kontakt.

Gjest Gjest
Skrevet
Artig!

Synes ikke akkurat det er så "artig". Det får meg til å tenke - er jeg også bare et tidsfordriv (han gjør det jo slutt temmelig raskt med sine ekser synes jeg)- noe han også forteller henne om? For å gjøre henne sjalu? Et trofé? (Han vil jo helst bestemme hvordan jeg skal kle meg for å bli mest mulig attraktiv) Synes det er merkelig at hun kontakter han når han visstnok ikke svarer? De er jo ikke venner akkurat. Han sier han nærmest forakter henne. Er hun helt opphengt i han? Jeg har snakket med henne og da snakket hun stygt om han. De hilser ikke på hverandre når de treffes engang.

Skrevet

Noen damer vil gjerne "eie" eksen sin, selv om det kommer inn en ny dame i forholdet. Vet ikke om dette har noe med at de faktisk vil være nr 1 for ham eller hva? At de tror at dette er en måte å holde jernet varmt på om de skulle ønske seg ham tilbake?

Eksen til mannen min har også holdt på slik. Hun har tatt kontakt, ringt uten at han har svart. Og sendt masse meldinger. Han har ikke tatt tlf når hun har ringt, og sendte en melding for noen år siden at hun hadde vel bedre venner enn ham å spørre om råd fra. Etter dette kom det bare meldinger. Han svarte henne aldri, og han har alltid vist meg disse meldingene. Til slutt, etter at hun i over to år hadde sendt meldinger. Alltid var det meldinger hvor hun lurte på hvordan han hadde det etc. Så kom det melding fra datteren hennes. Da måtte han svare. Og han svarte datteren i et år. Når det kom natta meldinger fra ei jente på 10 år kl 11-12 om kvelden svarte han ikke. Til slutt var han så dritt lei av meldingene, for vi viste begge at det var fra hans eks, men måtte jo la tvilen komme barnet til gode..

Så ved siste melding, hvor jenta skrev hei og takk for sist. Lenge siden sist. Så skrev han tilbake at jeg kjenner ikke dette nr, og underskrev med mvh og mitt navn. Nå har vi ikke hørt noe mer, he he. Jeg savner litt disse meldingene jeg da, syns faktisk det var litt morsomt. At en dame prøver febrilskt å holde på eksen etter så mange år. Og alltid med et håp om svar.

Tydeligvis sammarbeider ikke dere i fht eksen hans, forstår at du kan bli mistenksom. Tror bare du må lytte til magefølelsen. Som regel så er det dette som stemmer.

Gjest Gjest
Skrevet
Tydeligvis sammarbeider ikke dere i fht eksen hans, forstår at du kan bli mistenksom. Tror bare du må lytte til magefølelsen. Som regel så er det dette som stemmer.

Jeg har egentlig en god magefølelse. Det pleier å stemme.....!

Gjest Gjest_tussi_*
Skrevet

Hm, jeg hadde et tilfelle hvor da ex'n min ikke er over meg.. Han tar kontakt hver gang han ikke er i et forhold, eller om han kjeder seg i et forhold..

Han er den typen som kan skylde på at det er jeg som vil ha kontakt, men det vil jeg ikke ( jeg er helt feridg med han)

så kansje du bør sjekke litt hvordan han oppfører seg når hun kontakter han.. kan være at det er han som tar kontakt med henne også :S

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Synes ikke akkurat det er så "artig". Det får meg til å tenke - er jeg også bare et tidsfordriv (han gjør det jo slutt temmelig raskt med sine ekser synes jeg)- noe han også forteller henne om? For å gjøre henne sjalu? Et trofé? (Han vil jo helst bestemme hvordan jeg skal kle meg for å bli mest mulig attraktiv) Synes det er merkelig at hun kontakter han når han visstnok ikke svarer? De er jo ikke venner akkurat. Han sier han nærmest forakter henne. Er hun helt opphengt i han? Jeg har snakket med henne og da snakket hun stygt om han. De hilser ikke på hverandre når de treffes engang.

Det er et eller annet som ikke stemmer her... Hvem slo opp, egentlig - hun eller han?

Ellers så er det jo slik at mange har en spesiell eks som er favoritten - eksen over alle ekser. Møter en denne, så blir det barnehage temmelig fort. Drama altså. Og ikke så mye fornuft, rasjonell tenkning..

Gjest Gjest
Skrevet
Det er et eller annet som ikke stemmer her... Hvem slo opp, egentlig - hun eller han?

Ellers så er det jo slik at mange har en spesiell eks som er favoritten - eksen over alle ekser. Møter en denne, så blir det barnehage temmelig fort. Drama altså. Og ikke så mye fornuft, rasjonell tenkning..

Vet egentlig ikke hvem som slo opp. Og det bryr jeg meg egentlig ikke så mye om heller.

Han viser ingen interesse for henne når jeg er med han. Han tar så godt vare på meg og trøster meg og forstår meg når jeg reagerer på at han er i kontakt med en av sine ekser. (De bor nærme hverandre) Og han kommer med en gang til meg og holder seg til meg om jeg skulle reagere på at han snakker til andre damer f.eks ute på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...