Gå til innhold

han vil ikke ha sex,men kan godt kose med seg selv

Anbefalte innlegg

Gjest dama som ikke får seg noe:P
Skrevet

Samboeren min vil ikke lengre ha sex med meg,men han kan godt "kose" med seg selv:/ er det meg det er noe galt med eller?det føles hvertfall slik.

Han kan godt ligge å holde rundt meg,kysse og slike ting,men han sier han bare ikke føler for sex fortiden... blir så usikker siden han faktisk godt kan "kose" med seg selv flere ganger daglig. Hva er det som skjer ? :P

Og ja,jeg vet 100% sikkert at han ikke er utro,verken psykisk eller fysisk.

Flere som har opplevd dette eller? er så utrolig uvant når man er vant til en som "maser" om det hele tiden. Har selv noenlunde stor seksdrift så dette begynner å bli et problem,sliter på selvtillitten hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne har jeg opplevd noen ganger med kjæresten. Men bare noen enkelttilfeller, da. værste var den gangen jeg virkelig var hypp på en liten runde, og prøvde så godt jeg kunne å få han tent...hvorpå han ikke ville, men nappe løken , det skulle han, for så å sende ladningen på ryggen min. Da ble jeg passe forbanna :fnise:

Men ja, forstår det er frustrerende.

Gjest Gjest
Skrevet

Som regel så går det den andre veien, altså at mannen maser på kvinnen.

jeg har opplevd 1 gang at jeg har mistet sexlysten, og det var da kjæresten min avviste meg vær eneste gang jeg spurte.... Det jeg gjorde, var og ta saken i egne hender. Det gikk ikke lenge før jeg fikk kommentarer om at jeg aldri ville ha sex lengere, og slik var det bare.

Når man blir avvist gang på gang, så sliter det veldig på deg. Slik jeg opplevde det, så var det bedre for meg og ta meg en kjapp enn, enn og ha sex med kjæresten min pga alle avvisningene. Det som også kan drepe sexlysten er søvnmangel, stress pga jobb og lignende.

Du får nesten prate med kjæresten din om va det egentli er som plager han. Har han stresset i det siste? har han sovet dårlig om nettene? slike ting du må prøve og få ut av han hvis det faktisk er det som står bak.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg(mann) har også opplevd litt forskjellig rundt lignende. Det blir jo sånn at man ikke gidder å mase om sex og da får man ta saken i egne hender. Etterhvert så orker man ikke å mase i hele tatt og dersom den andre parten plutselig får bedre libido så merker jo ikke den andre det uten at det sies ifra om det.

Kjenner meg ganske godt igjen her, men hos oss så vil ikke dama overhodet og da tar man saken i egne hender.

Skrevet

Han har ferie,så han er uthvilT til de grader OG sover absolutt nok.

Han sier det ikke har noe med meg å gjøre,men begynner å lure om han rett å slett ikke tenner på meg lengre?siden han faktisk tar seg en med seg selv ,men ikke orker med meg.

Vil få frem at han ikke trenger å mase på meg,så det har seg ikke at han har blitt lei av å mase eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...