Bloodless Skrevet 29. juli 2009 #21 Skrevet 29. juli 2009 Har ingenting i mot henne jeg heller, men nok får være nok. Litt variasjon har alle godt av.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #22 Skrevet 29. juli 2009 Keira Knightley er vakker. Markerte trekk, store øyne og rene linjer er vakkert hos ett menneske. Dere som sier hun ikke er pen, lurer på hvordan dere ser ut;)
Gjest kvinne23 Skrevet 30. juli 2009 #23 Skrevet 30. juli 2009 Keira Knightley er vakker. Markerte trekk, store øyne og rene linjer er vakkert hos ett menneske. Dere som sier hun ikke er pen, lurer på hvordan dere ser ut;) Det er da ingen sammenheng mellom dette! Det blir jo en helt håpløs diskusjon. Smaken er så forskjellig. Det er ingen ens mal for hva som er vakkert. Selv om kanskje Hollywoodmaskineriet og mote- og kosmetikkindustrien+ prøver seg på nettopp det.
stjernekyss Skrevet 30. juli 2009 #24 Skrevet 30. juli 2009 SNORK! Hvorfor må dere være så j**** kjedelige?! 1. Noen liker ikke noe? Det MÅ bety at man er sjalu 2. Noen synes at noen ikke er pene? Det MÅ bety at man er stygg Jeg sovner av de hjernedøde argumentene! GRO LITT INTELLIGENS!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #25 Skrevet 30. juli 2009 SNORK! Hvorfor må dere være så j**** kjedelige?! 1. Noen liker ikke noe? Det MÅ bety at man er sjalu 2. Noen synes at noen ikke er pene? Det MÅ bety at man er stygg Jeg sovner av de hjernedøde argumentene! GRO LITT INTELLIGENS! Sint? K K blir ikke brukt i reklamer for Chanel hvis hun var stygg.
Gjest Lommerusk Skrevet 30. juli 2009 #26 Skrevet 30. juli 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #27 Skrevet 30. juli 2009 Herregud! Sitter her og rister oppgitt på hodet.. Hva er det dere driver med? Har dere så lite å gjøre i hverdagen deres at dere leter etter diskusjoner her inne? Tenk at ei på 19 sitter å ler av dere, trodde mange av dere var eldre enn meg.. men begynner å tvile! Og ja! dritt lei Keira Knightley sjæl men vakker dame da ;D
Gjest Lommerusk Skrevet 30. juli 2009 #28 Skrevet 30. juli 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 5. oktober 2009 #29 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg elsker storslagne filmer fra en svunnen tid, men jeg føler at det blir så kjedelig når det er den samme personen som har hovedrollen i alle de store filmene!! Jeg er rett og slett dritt lei av den forutsigbarheten hennes, kan ho ikke PRØVE ihvertfall å gjøre en "normal" rolle som hører til dagens samfunn? Klarer ho ikke å gå i vanlige klær eller, blir det for kjedelig for henne?! Og de som lager alle de kostymedramaene, kan de ikke også ihvertfall PRØVE å variere litt skuespillere? Akkurat der er jeg litt enig med deg. Er også glad i kostymedramaer, og av de store Hollywoodfilmene (altså ikke BBC-serier og den sorten) har hun vært med i ganske mange de siste årene. Det gjør at hun føles litt oppbrukt, og jeg klarer ikke å nullstille meg hver gang jeg ser henne i "stor kjole" i en ny rolle. Personlig har jeg et ambivalent forhold til henne - synes hun var svært imponerende i "The Duchess", men jeg synes også hun har en tendens til å velge to ansiktsuttrykk (alvorlig med trutmunn, anstrengt smil) uansett rolle. Finner henne rett og slett ikke så interessant. Og da er det kjedelig å se henne bekle hovedrollen i mange av filmene jeg ønsker å se p.g.a. design, historie etc. Det er foreløpig ikke sånn at jeg unngår filmer hun er med i, men jeg håper jo at en ev. ny, stor kostymefilm tør putte en annen i den kvinnelige hovedrollen...
Gjest Invicta Skrevet 5. oktober 2009 #30 Skrevet 5. oktober 2009 Keira er nydelig vakker. Og hun spiller jo "normale" roller også - Bend it like Beckham og Love Actually, for eksempel
Glynis Skrevet 7. oktober 2009 #31 Skrevet 7. oktober 2009 Bend it like Beckham var jo før hun slo igiennom. Uansett så er det sikkert fordi hun er den som kan snurpes tynnest i korsettene under kjolene.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 10. oktober 2009 #32 Skrevet 10. oktober 2009 Merker jeg en snev at mangel på hjerne Du av alle er ikke istand til å identifisere hvorvidt andre mennesker har verken helt eller delvis intakt hjerne. Hvorfor? Snipp--personsjikane--Snipp
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #33 Skrevet 10. oktober 2009 Hei, jeg er en gjest fra siden før, og jeg ga mange imdb-linker til filmer hvor Knightley ikke spiller i kostymedrama. Mulig hun har spilt i en del nylig, men hun har da langt større bredde enn det. Er ikke noen stor fan av dama selv, men rett skal være rett. Hvorvidt hun er pen eller ikke - noe man aldri kan bli enige om uansett - vedgår ikke saken.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #34 Skrevet 17. oktober 2009 Akkurat der er jeg litt enig med deg. Er også glad i kostymedramaer, og av de store Hollywoodfilmene (altså ikke BBC-serier og den sorten) har hun vært med i ganske mange de siste årene. Det gjør at hun føles litt oppbrukt, og jeg klarer ikke å nullstille meg hver gang jeg ser henne i "stor kjole" i en ny rolle. Personlig har jeg et ambivalent forhold til henne - synes hun var svært imponerende i "The Duchess", men jeg synes også hun har en tendens til å velge to ansiktsuttrykk (alvorlig med trutmunn, anstrengt smil) uansett rolle. Finner henne rett og slett ikke så interessant. Og da er det kjedelig å se henne bekle hovedrollen i mange av filmene jeg ønsker å se p.g.a. design, historie etc. Det er foreløpig ikke sånn at jeg unngår filmer hun er med i, men jeg håper jo at en ev. ny, stor kostymefilm tør putte en annen i den kvinnelige hovedrollen... Enig i det meste! Hun er vakker og dyktig nok, men da jeg så henne i The Duchess ble jeg faktisk ikke så betatt som jeg vanligvis blir (mye fordi jeg synes hun er så vakker, selv om hun er altfor tynn - hun forsvant helt i de store kjolene). Bra å se henne i litt andre typer filmer ja, forhåpentlig med litt flere ansiktsuttrykk Og ja, har ikke alle her inne fritidsproblemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå