Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg bare såååååå lei av hele Keira Knightley. Må ho spille i hvert eneste periodedrama som lages for tida? Har de ikke andre kvinnelige skuespillere i hennes aldersgruppe som egner seg for rollene?! Ho er flink nok, men guuud jeg er så lei! Irritert rett og slett!

Ho kan da ihvertfall prøve selv å bli litt mer allsidig?? Spiller alltid en prektig overklassekjerring. Det virker som om ho liksom har førsterett på alle hovedroller i kostymedramaer. Huff, huff og atter huff..

Videoannonse
Annonse
Gjest *Mim*
Skrevet

Du får sende henne et brev og gi henne noen karriereråd, da.

Skrevet
Du får sende henne et brev og gi henne noen karriereråd, da.

Haha! Godt råd, bra levert.

Gjest Gjest
Skrevet
Nå er jeg bare såååååå lei av hele Keira Knightley. Må ho spille i hvert eneste periodedrama som lages for tida? Har de ikke andre kvinnelige skuespillere i hennes aldersgruppe som egner seg for rollene?! Ho er flink nok, men guuud jeg er så lei! Irritert rett og slett!

Ho kan da ihvertfall prøve selv å bli litt mer allsidig?? Spiller alltid en prektig overklassekjerring. Det virker som om ho liksom har førsterett på alle hovedroller i kostymedramaer. Huff, huff og atter huff..

Hun har ikke spilt i 1% av alle kostymedrama som lages i løpe av et år.

Det lages 20-30 kostymedramer i året og hun er kanskje i 1 av 30

Ja det er alle det

Gjest Gjest
Skrevet

Nå trenger dere vel ikke å ta alt så bokstavelig eller?? Kverulanter!

Gjest *Mim*
Skrevet
Nå trenger dere vel ikke å ta alt så bokstavelig eller?? Kverulanter!

Kan hende vi kverulerer litt, men hva er det ts vil, egentlig? Jeg skjønner jo at hun ikke egentlig lurer på om Kiera Knightley må være med i alle kostymedramaer.

Joda, vi kan sikkert være med på å rakke ned på Kiera Knightley, men er det så spennende da?

Gjest Melchizedek
Skrevet

Merker jeg en snev av sjalusi ?

Gjest Gjest
Skrevet
Merker jeg en snev av sjalusi ?

Merker jeg et snev av hersketeknikk kombinert med dårlig diskusjonsteknikk?

Hva er det som gjør at hver gang man kritiserer noe eller noen på KG så er man "sjalu"?

(og jeg er ikke ts i denne tråden, har ingenting mot Keira K og hennes valg av roller.) :)

Gjest Melchizedek
Skrevet
Merker jeg et snev av hersketeknikk kombinert med dårlig diskusjonsteknikk?

Hva er det som gjør at hver gang man kritiserer noe eller noen på KG så er man "sjalu"?

(og jeg er ikke ts i denne tråden, har ingenting mot Keira K og hennes valg av roller.) :)

Merker jeg en snev at mangel på hjerne

Gjest Gjest
Skrevet

Sjalusi?? ehhh... nei

Bare fordi jeg er dritt lei av å se trynet hennes i så sykt mange kostymedramaer, betyr ikke det at jeg er sjalu. Sjalu på hvilken måte skulle det vært uansett? Sjalu på utseende? Karrieremessig? Jeg har ingen ønsker om å bli skuespiller eller berømt eller noe sånt. Og visst er hun pen, men mange av de hollywood-skuespillerne er jo minst like pene, så da skulle jeg vel vært sjalu på alle pene skuespillere...? Eller sjalu på ALLE pene mennesker som jeg ser?? Skjønn at det ikke handler om sjalusi.

Jeg elsker storslagne filmer fra en svunnen tid, men jeg føler at det blir så kjedelig når det er den samme personen som har hovedrollen i alle de store filmene!!

Jeg er rett og slett dritt lei av den forutsigbarheten hennes, kan ho ikke PRØVE ihvertfall å gjøre en "normal" rolle som hører til dagens samfunn? Klarer ho ikke å gå i vanlige klær eller, blir det for kjedelig for henne?! Og de som lager alle de kostymedramaene, kan de ikke også ihvertfall PRØVE å variere litt skuespillere?

Jeg er generelt drittlei av å se de SAMME skuespillerne gjøre de SAMME type filmene. Det gjelder for så vidt generelt, forskjellen er bare at med Keira Knightley blir det så altfor tydelig!

Er det virkelig ingen som er enig med meg i dette? Er det ingen andre her som er for variasjon?? Det er nesten så jeg våger å tro at hvis dere sier "nei", så er det kun på trass. Det er mange kverulanter og folk som elsker å småkrangle på de forumene her har jeg merket.

Gjest Gjest
Skrevet
Sjalusi?? ehhh... nei

Bare fordi jeg er dritt lei av å se trynet hennes i så sykt mange kostymedramaer, betyr ikke det at jeg er sjalu. Sjalu på hvilken måte skulle det vært uansett? Sjalu på utseende? Karrieremessig? Jeg har ingen ønsker om å bli skuespiller eller berømt eller noe sånt. Og visst er hun pen, men mange av de hollywood-skuespillerne er jo minst like pene, så da skulle jeg vel vært sjalu på alle pene skuespillere...? Eller sjalu på ALLE pene mennesker som jeg ser?? Skjønn at det ikke handler om sjalusi.

Jeg elsker storslagne filmer fra en svunnen tid, men jeg føler at det blir så kjedelig når det er den samme personen som har hovedrollen i alle de store filmene!!

Jeg er rett og slett dritt lei av den forutsigbarheten hennes, kan ho ikke PRØVE ihvertfall å gjøre en "normal" rolle som hører til dagens samfunn? Klarer ho ikke å gå i vanlige klær eller, blir det for kjedelig for henne?! Og de som lager alle de kostymedramaene, kan de ikke også ihvertfall PRØVE å variere litt skuespillere?

Jeg er generelt drittlei av å se de SAMME skuespillerne gjøre de SAMME type filmene. Det gjelder for så vidt generelt, forskjellen er bare at med Keira Knightley blir det så altfor tydelig!

Er det virkelig ingen som er enig med meg i dette? Er det ingen andre her som er for variasjon?? Det er nesten så jeg våger å tro at hvis dere sier "nei", så er det kun på trass. Det er mange kverulanter og folk som elsker å småkrangle på de forumene her har jeg merket.

Jeg tror du har fritidsproblemer.

Skrevet

Hehe, jeg er litt enig med deg, ts. Er også litt lei av å se henne i alle filmer som ikke er fra nåtiden (litt overdrevet, I know).

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er jo spøtt umulig å bli lei av ansiktet til Keira... :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig tenker man at du er sjalu når du klarer å irritere deg over noe sånt. Jeg liker også slike filmer, men har bare sett henne i hovedrollen i to av dem. Og nei, jeg kan ikke si at jeg er lei av henne.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo spøtt umulig å bli lei av ansiktet til Keira... :rødme:

Nemlig! Og jeg er dame...

Gjest Gjest
Skrevet

Takk Rosenrød! Endelig noen som ikke går rundt grøten.

Og hvorfor fortsette å mase om at jeg liksom er sjalu, når jeg har konstantert at jeg ikke er det..? Grunnen til at jeg forklarte så mye om hvorfor jeg absolutt ikke er sjalu, var for å legge den saken død en gang for alle.

Det er lettere å bli sjalu på f. eks en vellykket venninne enn på en filmstjerne, fordi filmstjerner ikke er en del av min hverdag sånn sett. De er bare på film, som lysglimt som piffer opp hverdagen, og det utligner jo ingen trussel for meg. Da legger vi den saken død, nå som jeg har konstantert en gang for alle at: NEI, jeg er IKKE sjalu.

Og fritidsproblemer har vel alle som flyr rundt på de forumene her?!

Og du som bare hadde sett to sånne filmer med ho i hovedrollen; Se mer film! Det er ikke min skyld at du ikke følger med.

Gjest Gjest
Skrevet
Og fritidsproblemer har vel alle som flyr rundt på de forumene her?!

Så du har fritidsproblemer ikke bra du får finne noe og gjøre da

Gjest Gjest
Skrevet

Da har vel du og fritidsproblemer og burde finne noe å gjøre, så lenge du henger på forumet her du også?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er rett og slett dritt lei av den forutsigbarheten hennes, kan ho ikke PRØVE ihvertfall å gjøre en "normal" rolle som hører til dagens samfunn? Klarer ho ikke å gå i vanlige klær eller, blir det for kjedelig for henne?!

Tja: http://www.imdb.com/title/tt1294688/

http://www.imdb.com/title/tt1213648/

http://www.imdb.com/title/tt0462721/

http://www.imdb.com/title/tt0421054/

http://www.imdb.com/title/tt0366627/

http://www.imdb.com/title/tt0378437/

http://www.imdb.com/title/tt0308772/

http://www.imdb.com/title/tt0286499/

Gjest Kvinne23
Skrevet

Jeg stiller meg bak TS. Har lenge tenkt på akkurat det der. Og jeg vil tro at det ikke dreier seg om sjalusi i det hele tatt. Hun er ikke engang i kategorien 'vakker kvinne' i mitt sinn. Konsentrasjonsleir-looken er ikke særlig lekker, verken på henne, Friends-Monica, Victoria Beckham eller noen andre.

Det er litt likt som at samboeren min ikke orker Hugh Grant. Han klarer ikke se en eneste film med ham i mer. Og jeg vet at han innerst inne verken ønsker seg hans utseende eller lekre London-kåk.

Grunnen til at jeg ikke ser filmer med Keira Knightly, selv om jeg elsker storfilmer med solide doser rokokkoparykker, nybonede seilskuter og hjerte-smerte-han-hører-til-en-annen-stand-en-meg-problematikk, er at hun spiller samme person i hver eneste film, og innehar filmverdenens mest skingrende stemme samt at hun skyver frem haka i en trassig mine hver gang hun sutrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...