Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

jeg har farget håret mitt litt for mørkt, så nå har jeg mørkebrunt hår (er naturlig kommunegrå)...

hvis jeg skal ta lyse striper i, blir dette da rødt. jeg vil ha det så kaldt som mulig.. går dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
jeg har farget håret mitt litt for mørkt, så nå har jeg mørkebrunt hår (er naturlig kommunegrå)...

hvis jeg skal ta lyse striper i, blir dette da rødt. jeg vil ha det så kaldt som mulig.. går dette?

Kan du ikke bare kjøpe stripe-pakke og blande opp 1/2 pakken og prøve på noen få lokker som er lite synlige??? Da finner du jo ut rette virketiden oxo som jo er helt vesentlig....

Gjest Gjest
Skrevet

Hmm... hvis det er veldig mørkebrunt med flere farginger oppå, vil du få rødt. Hvis ikke, kjøp depend stripepakke for brunt hår og la virke 40-45 minutter... dette ser du selv hvor lenge det må virke;)

så få du blondish sriper;)

Skrevet

tenkte egentlig å gjøre det hos frisøren.. men da burde de vel klare å få det i en kald farge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...