Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har en kompis som jeg trives mye mer, vi jobbet sammen (dansepartnere). Noen ganger går vi ut, og da overnatter jeg hos han for det er mye i taxipenger og typen orker ikke å hente så sent pga jobb tidlig. Når jeg spør typen så sier at han at det går helt bra. Skal jeg tro på det, er det noen som har opplevd det samme? Vi har vært sammen i 5 år, så er veldig trygge på hverandre.
Breakeven Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Kjæresten din stoler på deg, hvorfor skal det ikke være greit da? Det er sikkert mange her som er uenig med deg og skal komme med en moralpreken. Det er akkurat som folk har forskjellig syn på utroskap, det som er utroskap for noen er ikke det for andre. Det er bare du og kjæresten din som setter grenser i DERES forhold.
Raija Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Hvis kjæresten din syns det er greit, så er det da ikke noe å lure på ?
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Han hadde neppe sagt det hvis det ikke var sant. Er jo ingen grunn til at han skal lyve til deg om noe sånt. Jeg ser altså heller ikke problemet.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Hvis du er trygg på han, så er du vel også trygg på at han svarer det som er sant? Det går egentlig ikke an for andre å si om han lyver eller ei, for det vil være individuelt om folk synes sånt er greit. Hvis du vil ha en slags bekreftelse på at det er mulig, så har jeg opplevd det samme mange ganger og min erfaring er faktisk at de fleste synes det er helt greit.
Mamoli Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Når jeg spør typen så sier at han at det går helt bra. Skal jeg tro på det, er det noen som har opplevd det samme? Vi har vært sammen i 5 år, så er veldig trygge på hverandre. Tror du ikke du ville merka det på ham, om han sa ja, selv om han følte usikkerhet rundt det? Han ville vel kanskje ha oppført seg merker når du dro/kom hjem om han hadde vært usikker, f.eks. ved å forhøre deg eller virke sint/ irritert..?
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Får meg til å lure på hvem som sover hos typen din.
LaBelle Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Du hadde merket godt om kjæresten din virkelig ikke mente det;) Ikke tenk mer på det.
MRN Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Får meg til å lure på hvem som sover hos typen din. Haha! Men hvis typen din sier det er greit, og du ikke får noen andre signaler på at han ikke mener det, så er saken ganske så i boks, egentlig.
Gjest Tigress Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Vaksne folk må då klare å seie i frå - viss fyren ikkje meiner det så er det hans problem.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Vil du at han skal være sjalu å lage drama over det? Sier han det er greit du sover over hos kompisen din så er det vel det da.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 Min sa også at det var greit at jeg sov hos en kompis, men det var bare noe han sa. Det ble så uholdbart med mistenksomhet og sjalusi etterpå at det fort ble slutt.
Gjest K Skrevet 21. juli 2009 #13 Skrevet 21. juli 2009 Han sier det er greit, så hvorfor lurer du egentlig på dette? Tankene jeg gjør meg da, er at du lurer pga hadde det vært omvendt, at om han hadde en venninde han drev og overnattet hos når han var ute, så hadde ikke du likt det?
Cuckold Skrevet 21. juli 2009 #14 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har en kompis som jeg trives mye mer, vi jobbet sammen (dansepartnere). Noen ganger går vi ut, og da overnatter jeg hos han for det er mye i taxipenger og typen orker ikke å hente så sent pga jobb tidlig. Når jeg spør typen så sier at han at det går helt bra. Skal jeg tro på det, er det noen som har opplevd det samme? Vi har vært sammen i 5 år, så er veldig trygge på hverandre. Jeg har aldri hatt noe problem med å godta at kjæresten overnatter hos kompiser, ikke engang om de ligger i samme seng. Men så er jeg kanskje ikke som flertallet menn på dette området. Det avgjørende er uansett hva din kjæreste godtar og kan leve med. Det er ingen andre som kan bestemme hva som er rett for dere.
Pølsevev Skrevet 21. juli 2009 #15 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har en kompis som jeg trives mye mer, vi jobbet sammen (dansepartnere). Noen ganger går vi ut, og da overnatter jeg hos han for det er mye i taxipenger og typen orker ikke å hente så sent pga jobb tidlig. Når jeg spør typen så sier at han at det går helt bra. Skal jeg tro på det, er det noen som har opplevd det samme? Vi har vært sammen i 5 år, så er veldig trygge på hverandre. Ja, menar han att det är OK så är det väl det, han litar på dig och du får väl bara lita på att han menar det. Men jag ville inte gillat att min flickvän övernattade hos kompisar, vad skulle vara grunden till det? Men det är mig och jag är också väldigt sjalu av mig. Men tror nog att de flesta ville ogillat det, sjalu eller inte...
kristian82 Skrevet 22. juli 2009 #16 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har en kompis som jeg trives mye mer, vi jobbet sammen (dansepartnere). Noen ganger går vi ut, og da overnatter jeg hos han for det er mye i taxipenger og typen orker ikke å hente så sent pga jobb tidlig. Når jeg spør typen så sier at han at det går helt bra. Skal jeg tro på det, er det noen som har opplevd det samme? Vi har vært sammen i 5 år, så er veldig trygge på hverandre. Hvis han sier det går bra og ikke surmuler og er grinete 3 dager etterpå, så syns han nok det er ok ja hehe.
angeleyes Skrevet 22. juli 2009 #17 Skrevet 22. juli 2009 Han sier jo at det er ok og da er det vel bare å stole på det. Det er faktisk hans ansvar å si ifra hvis han ikke liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå