Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pernille
Skrevet

Jeg har en venninne, som har faktisk vært min beste venninne hele livet.

Vet ikke hvordan dere ville ha reagert, hvis dette hadde skjedd dere, håper å høre noen ord fra dere.

Vi møtes når vi får tid, og så ofte vi kan. Vi bor litt fra hverandre, så det er kjekt å møte henne når vi kan. En dag jeg skulle møte henne, så spurte jeg henne om hun ville være med på nattåpent. Hun sa at hun ikke kunne, hun skulle være med kjæresten sin. Helt i orden tenkte jeg... det gjør jo ingenting.. da får jeg heller gå med noen andre.. Sa også til henne at hun kunne gi en lyd, hvis hun ombestemte seg.

Jeg gikk derfor med min søster i stede på nattåpent, vi skikka litt rundt i butikker og slikt, da jeg skulle se meg litt rundt på sentret for å se om jeg såg noen kjente, gjett om jeg gjorde det.. Der går venninna mi med to andre venninner, det stakk skikkelig inni meg.. jeg som hadde spurt henne så fint om hun ville være med meg, det ville hun ikke, hvorfor kunne hun ikke bare være ærlig med meg og sagt hun hadde avtalt med noen andre?? Jeg ble så lei meg.. jeg vinket til henne.. hun såg på meg, såg ut som hun skvatt litt og vinket tilbake, jeg såg ikke noe mer til henne den kvelden. Hun har ikke sendt noe som helst melding, jeg har heller ikke sendt noe melding til henne...

Hvordan ville dere reagert? Håper på svar... ble så lei meg..... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest milkyway
Skrevet

Jeg hadde spurt henne hva faen problemet var og bedt henne jobbe litt med usikkerheten sin så hun kunne tørre å svare "Jeg skal allerede med to andre, og vi hadde egentlig ikke planer om å inkludere deg" neste gang hun skulle oppføre seg som ei fitte. Og etter det hadde jeg foreslått at det heller ikke hadde vært nødvendig, for det går an å inkludere deg også.

Skrevet

Jeg ville konfrontert henne, og spurt hvorfor hun løy.

Gjest Tweek
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Skrevet

huff da. hadde nok reagert på akkurat samme måte som deg. utrolig dårlig gjort av henne synes jeg! synes også det er dårlig at hun ikke har forklart seg.. kanskje hun er litt konfliksky..?

jeg ville konfrontert henne og spurt hvorfor hun løy til deg. hadde det vært meg hadde jeg nok fortalt henne at jeg ble skikkelig såret også, sånn som du forklarer her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...