Fimlen Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Eg slit med å finne kjekke rollespel/adventure for jenter. Føler alternativa anten er barnslege 3+ spel, eller total slakting. Det må jo vere noko mellom dette. Er det nokon som har tips til kjekke PS2 spel som inneheld oppdrag osv. ein skal gjennomføre, der det også er litt action og spenning utan at det vert for mykje av det gode som igjen passe for ei jente?
Gjest Cipheria Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Kva spel likar du frå før av, og kva har du prøvd?
Fimlen Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 Kva spel likar du frå før av, og kva har du prøvd? Til no har eg spelt mest Bandicoot osv. men eg har vorte lei av slike platformspel. Kunne tenke meg meir rollespel, med f.eks. menneske som hovudkarakter
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Min jente liker godt plattformspill som Ratchet & Clank, Jack & Daxter, Snowboard som SSX og Rayman.
Lyra Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Jeg er jente og jeg liker final fantasy (spiller xll nå) og kingdom hearts godt. HVis du er noe interessert i pc-spill også anbefaler jeg den lengste reisen sterkt, det er det spillet jeg har likt best av alt jeg har spillt tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå