Gjest gjest lisa Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Hvor mange her inne har funnet sin kjære ¨på nette, jeg fant min på sol alias for fem år siden. vi har bod sammen i fire år, å det går så greit atte,
Minttu Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har vært sammen med 2stk som jeg møtte på biip.no, det varte bare i et par uker men allikevel Han jeg er sammen med nå så jeg i byen men etterhvert begynte vi å prate på hamarungdom, litt før vi møttes.
Gjest Marlo Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Fant min kjäre gjennom et mmorpg og har bodd sammen i over 3 år
Noli Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Jeg traff mannen min på irc. Helt tilfeldig egentlig, vi var begge i forhold da vi begynte å snakke sammen og kjente hverandre via irc i mange mndr. før vi traff hverandre også helt tilfeldig på bussen mellom Bergen og Stavanger. Vi hadde jo sett noen bilder av hverandre, og flaks for meg kjente han meg igjen og satt seg ned ved siden av meg.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har møtt kjæresten min på nett, og nå har vi snart vært sammen et år
Ennovy Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Møtte min bedre halvdel på nettby:P vært sammen i to år!
Lyra Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Jeg møtte min kjære på nett, men det var ikke med den intensjonen å bli kjærester i det hele tatt. Vi ble vel sammen et halvt år etter vi møtte hverandre første gangen, og nå har vi bodd sammen i tre år
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Jeg fant noen en gang på Classfronter (av alle steder) og jeg var sammen med vedkommende i 5 år. Nå tror jeg at jeg vil prøve å finne et menneske utenom nettet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå