Gjest TS Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Vi har tenkt å ha en gammel flott bil som transport fra kirken men jeg lurer litt på hvordan det er med pynting? Er det ikke slik at forloverne skal ordne dette? Jeg hadde tenkt at bilen skal hente meg hos frisør, men da vil jeg jo ikke ha just married i bakruta liksom.. ! Når skal man rekke å få pyntet bilen? Og forloverne er vel opptatte med andre ting? Kanskje jeg kunne latt være å ha denne bilen hente meg hos frisøren også kunne hans forlover ordne bilen før kirken? Hvordan skal dere andre gjøre dette?
Lilly-L Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 (endret) Vi har tenkt å ha en gammel flott bil som transport fra kirken men jeg lurer litt på hvordan det er med pynting? Er det ikke slik at forloverne skal ordne dette? Jeg hadde tenkt at bilen skal hente meg hos frisør, men da vil jeg jo ikke ha just married i bakruta liksom.. ! Når skal man rekke å få pyntet bilen? Og forloverne er vel opptatte med andre ting? Kanskje jeg kunne latt være å ha denne bilen hente meg hos frisøren også kunne hans forlover ordne bilen før kirken? Hvordan skal dere andre gjøre dette? Min forlover og jeg blir hentet i en helt vanlig bil og kjørt til kirken. Ingen som ser oss da uansett. Pappa kjører veteranbilen til kirken og pynter den der før vielsen (samme dag) så den er klar når vi kommer ut. Vi synes det var det enkleste. Edit: Synes ikke transport er forlovers ansvar. Min forlover følger meg på dagen, og hans forlover følger han. Fører av bilen jeg blir hentet i er en venn av oss. Endret 20. juli 2009 av Lilly-L
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå