laperla Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Hei, Noen som har erfaringer med den flytende fundationen fra GloMinerals? Har brukt den kompakte varianten en stund nå, og lurer på om den flytende varianten kan passe meg bedre? Må jeg benytte meg av kost for å påføre den? Ser det er to varianter, Satin og Matte... Bruker Tawny light i den kompakte varianten, hva tilsvarer det i den andre varianten? Den nyansen finnes nemlig ikke ifg. GloMinerals sine sider. Kan jeg kombinere den flytende varianten sammen med finishingpudderet deres? Takk på forhånd.
mari4ever Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Hei, Noen som har erfaringer med den flytende fundationen fra GloMinerals? Har brukt den kompakte varianten en stund nå, og lurer på om den flytende varianten kan passe meg bedre? Må jeg benytte meg av kost for å påføre den? Ser det er to varianter, Satin og Matte... Bruker Tawny light i den kompakte varianten, hva tilsvarer det i den andre varianten? Den nyansen finnes nemlig ikke ifg. GloMinerals sine sider. Kan jeg kombinere den flytende varianten sammen med finishingpudderet deres? Takk på forhånd. hei:) Har den flytende foundationen til Glominerals i matte versjonen. Liker dekkevnen ,og du trenger bare litt for at den skal dekke! Det jeg ikke liker med den er at ansiktet ser tørt og for matt ut denne i hele ansiktet; så bruker bare litt i t-zonen. Når jeg påfører bruker jeg bare fingrene, så kan være godt mulig at den legger seg bedre når du bruker kost siden det er jo mineral makeup. Fra erfaring kan jeg tenke meg å bruke begge deler vil se for matt og dekkende ut, med tanke på at både den flytende f. og pudderet dekker godt nok i seg selv; men kanskje noen andre som vet dette? Håper dette var litt til hjelp vertfall
laperla Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2009 hei:) Har den flytende foundationen til Glominerals i matte versjonen. Liker dekkevnen ,og du trenger bare litt for at den skal dekke! Det jeg ikke liker med den er at ansiktet ser tørt og for matt ut denne i hele ansiktet; så bruker bare litt i t-zonen. Når jeg påfører bruker jeg bare fingrene, så kan være godt mulig at den legger seg bedre når du bruker kost siden det er jo mineral makeup. Fra erfaring kan jeg tenke meg å bruke begge deler vil se for matt og dekkende ut, med tanke på at både den flytende f. og pudderet dekker godt nok i seg selv; men kanskje noen andre som vet dette? Håper dette var litt til hjelp vertfall Hei, Og takk for at du tok deg tid til å svare. Hm, så denne varianten kan/bør jeg ikke bruke i hele ansiktet? Hvordan bruker du den? Kun den flytende i t sonen og vanlig løst/presset fundation i resten av ansiktet? Har du prøvd å blande den ut med litt av ansiktskremen din f.eks? Er den holdbar? Har du noen annet å anbefale, forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå