Skvaldersjura Skrevet 20. juli 2009 #1 Del Skrevet 20. juli 2009 VG kan i dag fortelle at sedlene våre er små smittebomber. Så da kan vi vel regne med at de må fjernes i sin helhet og erstattes med et nytt system for betaling, kjøp og salg? Dermed går Johannes` Åpenbaring Kapittel 13, vers 16 og 17 i opfyllelse. Noen som (tør) å si seg enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #2 Del Skrevet 20. juli 2009 VG kan i dag fortelle at sedlene våre er små smittebomber. Så da kan vi vel regne med at de må fjernes i sin helhet og erstattes med et nytt system for betaling, kjøp og salg? Dermed går Johannes` Åpenbaring Kapittel 13, vers 16 og 17 i opfyllelse. Noen som (tør) å si seg enig? Det samme er dørhandtak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #3 Del Skrevet 20. juli 2009 VG kan i dag fortelle at sedlene våre er små smittebomber. Så da kan vi vel regne med at de må fjernes i sin helhet og erstattes med et nytt system for betaling, kjøp og salg? Hørt om kredittkort? Men tastaturet der man slår inn koden er jo like mye smittebombe når alle tar i den, så da er man like langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 20. juli 2009 #4 Del Skrevet 20. juli 2009 ALT mange mennesker tar på er en potensiell smittebombe, så dette er ikke noe spesifikt for penger/kredittkort. Skal man fjerne stoler, bord, stenge offentlige toaletter og generelt gå rundt med gummuihansker, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juli 2009 Vel... - en eller annen form for plausibel grunn må man jo legge frem for offentligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #6 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva med alle de andre versene? Det sto noe om et dyr som reiste seg fra havet med ti horn og syv hoder, og med partyhatter på alle hodene. Føtter som en bjørn og gap som en løve? Det vil jeg heller se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 20. juli 2009 #7 Del Skrevet 20. juli 2009 VG kan i dag fortelle at sedlene våre er små smittebomber. Så da kan vi vel regne med at de må fjernes i sin helhet og erstattes med et nytt system for betaling, kjøp og salg? Dermed går Johannes` Åpenbaring Kapittel 13, vers 16 og 17 i opfyllelse. Noen som (tør) å si seg enig? Jeg kan så absolutt være enig med deg i at alt dette er planlagt til minste detalj. En tidligere amerikansk president sa en gang: "Om noe i politikken ser ut til å være tilfeldig, da kan du banne på at det er planlagt slik." Jeg tror at vaksinen mot denne såkalte svineinfluensaen er mye farligere enn denne produserte influensaen. Og jeg vil advare alle mot å ta denne micrishipen under huden, slik som det er planlagt, og som det etterhvert vil bli pålagt alle. Dette er allerede utprøvd på mange mennesker over lang tid. Om du vil vite hvorfor denne advarselen, da les ovenstående vers i Bibelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 20. juli 2009 #8 Del Skrevet 20. juli 2009 Det samme er dørhandtak. Men har VG advart mot disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 20. juli 2009 #9 Del Skrevet 20. juli 2009 Hørt om kredittkort? Men tastaturet der man slår inn koden er jo like mye smittebombe når alle tar i den, så da er man like langt Ja, ikke sant? Men dette blir kanskje det neste man må advare mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 20. juli 2009 #10 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Tror ikke vi er så langt unna chipen nei. Men samme for meg, når den tid er inne, har vi flyktet til skogs i en liten tømmerhytte med en mølle, så de får ikke fatt på meg!! Endret 20. juli 2009 av milkyway Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 20. juli 2009 Tror ikke vi er så langt unna chipen nei. Men samme for meg, når den tid er inne, har vi flyktet til skogs i en liten tømmerhytte med en mølle, så de får ikke fatt på meg!! Men OM de får fatt på deg? Da er du vel rede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #12 Del Skrevet 20. juli 2009 Og jeg vil advare alle mot å ta denne micrishipen under huden, slik som det er planlagt, og som det etterhvert vil bli pålagt alle. Dette er allerede utprøvd på mange mennesker over lang tid. Om du vil vite hvorfor denne advarselen, da les ovenstående vers i Bibelen. Hvorfor stritte imot? Du tror jo at det er uungåelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursus Maritimus Skrevet 21. juli 2009 #13 Del Skrevet 21. juli 2009 VG kan i dag fortelle at sedlene våre er små smittebomber. Så da kan vi vel regne med at de må fjernes i sin helhet og erstattes med et nytt system for betaling, kjøp og salg? Dermed går Johannes` Åpenbaring Kapittel 13, vers 16 og 17 i opfyllelse. Noen som (tør) å si seg enig? Såååå, når VG gjentar et fornuftig råd, nemlig at man bør være oppmerksom på at penger håndteres fortløpende av en mengde mennesker, og at de kan overføre smitte, så er det et tegn på et eller annet bibelsk. Min gamle bestemor var meget nøye med at man vasket seg på hendene etter at man hadde handlet, nettopp pga smitteffaren. Hun var praktisk talt aldri syk pga slike enkle foranstaltninger. Det at man får råd om hvordan forholde seg til smittsomme sykdommer i en tid da smitte er høyaktuelt, er ikke en konspirasjon. Det er gode råd og omtanke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 21. juli 2009 #14 Del Skrevet 21. juli 2009 Mattilsynet har vel strengt tatt også forfektet akkurat dette synet en stund, og for dem om har behandlet mat og penger er dette slått inn med slegge i årevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 21. juli 2009 #15 Del Skrevet 21. juli 2009 da blir det heller døden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 21. juli 2009 #16 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvorfor stritte imot? Du tror jo at det er uungåelig. Nei, det tror jeg absolutt ikke. Vi hadde ikke blitt advart gjennom Bibelen hvis det var uungåelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 22. juli 2009 #17 Del Skrevet 22. juli 2009 Nei, det tror jeg absolutt ikke. Vi hadde ikke blitt advart gjennom Bibelen hvis det var uungåelig. Hvis vi greier å unngå det, vil du da si at bibelen fikk rett? Eller tok den ikke da egentlig feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 22. juli 2009 #18 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvis vi greier å unngå det, vil du da si at bibelen fikk rett? Eller tok den ikke da egentlig feil? Fortell meg hva Bibelen tar feil i, om vi unngår å ta dette merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvis vi greier å unngå det, vil du da si at bibelen fikk rett? Eller tok den ikke da egentlig feil? Du kunne jo slå opp i en Bibel, og lese om det selv? Jeg aner at du tror vi skal unngå ved at det ikke blir innført, men det blir det. Unngå det kan du bare gjøre dersom du bevisst velger og ikke ta det...!!? Og følgelig stiller i samme klasse som salman rushdie, man vil ønske å slå deg ihjel/ drepe deg. Men la meg samtidig tilføye at jeg har stor tiltro til det gode i dere alle. Jeg tror rett og slett at det gode i menneskene kommer til å seire til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursus Maritimus Skrevet 23. juli 2009 #20 Del Skrevet 23. juli 2009 Du kunne jo slå opp i en Bibel, og lese om det selv? Jeg aner at du tror vi skal unngå ved at det ikke blir innført, men det blir det. Unngå det kan du bare gjøre dersom du bevisst velger og ikke ta det...!!? Og følgelig stiller i samme klasse som salman rushdie, man vil ønske å slå deg ihjel/ drepe deg. Men la meg samtidig tilføye at jeg har stor tiltro til det gode i dere alle. Jeg tror rett og slett at det gode i menneskene kommer til å seire til slutt! Kanskje det er for sent allerede. Kanskje "Dyrets merke" er personnummeret ditt? Eller lønnskontoen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå