Gjest Fuglehue Skrevet 3. august 2003 #1 Skrevet 3. august 2003 Han spiser brød med græddosst og syltetøy på og sier han elsker brunost me syltetøy atte når vi flytter sammen kommer gutten til å spise mei ut av huset! han tar to porsjoner i en med dette jo, og er det normalt for en sambo ape å spise slikt? Er dette innlegget seriøst ment? JE! Fordi jeg har aldri spist brunost og syltetøy på EN skive...
LilleBille Skrevet 3. august 2003 #2 Skrevet 3. august 2003 Brunost og syltetøy er jo bare kjempegodt (.. det bør være jordbær)... .. men "muggost" - Roquefort el. med syltetøy på (jordbær eller bringebær).... det er bare MMMMMMM..
Cita Skrevet 3. august 2003 #3 Skrevet 3. august 2003 Nybakte boller, men brunost og bringebærsyltetøy Det er "gøtt" det Så nei, din kommende mann er ikke gal i hodet sitt. Gutten har sans for det gode i livet
Skusla Skrevet 3. august 2003 #4 Skrevet 3. august 2003 Naaaam, varmt brød med brunost og jordbærsylte er skikkelig nam..... Smak det da.. så vet du hva vi mener...
Ingeborg Skrevet 3. august 2003 #5 Skrevet 3. august 2003 Synes både brun og hvit ost er helt snadder med syltetøy på jeg... mmmm....
Gjest vampie Skrevet 3. august 2003 #7 Skrevet 3. august 2003 brunost og jordbærsylte er en ekkel kombinasjon ja OG det er uøkonomisk. samboapen som jeg har boende hos meg er også slik, blander gulost og skinke..... aper med luksusvaner.... :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #8 Skrevet 3. august 2003 Hva med samboeren min da..Han tar brødskive med en skive kokt skinke eller lignende, hvitost oppå skinka og KAVIAR oppå der igjen. En gutt jeg en gang kjente, spiste brødskive med sjokoladepålegg, hvitost og grillkrydder på.. Hva samboapen din spiser er ingenting..
*nora* Skrevet 3. august 2003 #9 Skrevet 3. august 2003 Dette er jo heeelt normalt OgBoga!! Brød (helst nystekt og varmt) med brunost og syltetøy er jo bare nyyydelig! Men, spørsmålet er om brunosten skal ligge oppå eller under syltetøyet. Jeg bruker ha syltetøyet på toppen, for da klistrer ikke brunosten så lett til tenna!! Og- det er kun JORDBÆR som duger!!
Theolina Skrevet 3. august 2003 #10 Skrevet 3. august 2003 Jeg synes det er kjempegodt med hvitost/jordbærsyltetøy og brunost/bringebærsyltetøy. Og ost/skinke er jo helt vanlig ? Kanskje litt dyrere enn bare en pålegg, men med tykke skiver (dobbelt så tykk som en enkel) skulle jo dette gå opp i opp?
Gjest Scampi Skrevet 6. august 2003 #11 Skrevet 6. august 2003 Når det skal være ei ekstra luksuriøs brødskive, skal det være brunost med blåbær.. mmmm.. Ellers er ost med syltetøy snadder - både hvit og brun. Litt søtt sammen med vanlig mat, så får man ikke sånt søtsug senere - kanskje
minniepus Skrevet 6. august 2003 #12 Skrevet 6. august 2003 Når det skal være ei ekstra luksuriøs brødskive' date=' skal det være brunost med blåbær Ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå