Gjest Gjest_Gjesteline_* Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Når jeg får mensen kommer det de første dagene (evt den første dagen) bare ut brunt "slim" i langt større mengder enn vanlig utflod, og det holder ikke med truseinnlegg (må bruke tampong/bind). Skal dagen(e) med dette regnes med i den nye syklusen, eller hører de med til den forrige? :klø:
Gjest læsa Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 pernilleinfo; Første dagen med mensblødning er syklusdag 1. Evt. brun og/eller rosa utflod - også kalt spotting - før dette skal regnes med i de siste dagene i den forrige syklusen. Men, siden det faktisk er så mye at du må bruke bind/tampong ble jeg litt usikker. Man sier vel at første dagen med rødt friskt blod er dag 1. Jeg gjorde deg kanskje ikke noe klokere nå? :klø:
Gjest TS Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Men, siden det faktisk er så mye at du må bruke bind/tampong ble jeg litt usikker. Man sier vel at første dagen med rødt friskt blod er dag 1. Jeg gjorde deg kanskje ikke noe klokere nå? :klø: Takk for svar! Det er derfor jeg blir usikker jeg også. Før vi begynte med prøving har jeg aldri tenkt på dette, og har alltid tenkt at første dagen med brunt slim er første dag i ny syklus. Nå er jeg bare forvirret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå