Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 I alle år han kjæresten min vært en festglad sofagris. Han har aldri villet være med meg ut på tur eller gjøre aktiviteter sammen. Men plutselig over natten er han blitt en treningsnarkoman. Pussigste er at han har aldri tid å være sammen med meg lenger. Han avslår nesten samtlige av mine invitasjoner og lar det gå mange timer før han svarer på evt mine tekstmeldinger. Telefonen tar han ikke. Han trener både sent og tidlig og har ikke en eneste gang forslått at jeg blir med ham (jeg ville hatt godt av å miste et par kilo!) på treningsøkt, og jeg har spurt flere ganger om å få bli med, men han har aldri vist iteresse for forslaget I løpet av de siste 2-3 uker, har jeg sett ham 1 gang! Da tilbrakte han mestaparten av kvelden med å tekste sine nye "trenings-venniner". Er dette hans subtile måte å dumpe meg på? Sånn oppførsel hadde jeg forventet at fjortiser, og ikke av en mann i slutten av 30-årene.
Brianna Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Dette hørtes helt forferdelig ut! Utrolig bra at han har kommet seg opp av sofaen og fått seg nye venner. Men ærlig talt? Ikke for å beskymre deg, men dette kunne nesten virke som om han bruker treningen som en unnskldning for å treffe en annen, eller som du sier: å dumpe deg på en feig måte! Ta det opp, du fortjener bedre enn dette!
Queen B Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 (endret) Alarmbjeller burde ringe i ditt hode. Ingen -absolutt ingen- går fra å være sofagris til "treningsnarkoman" over natten av egen maskin...uten at det er alltid noe annet som fanger interessen At han ikke vil ha deg med på sine treningsturer sier seg selv: Han har nok noen andre i kikkerten. Feig måte å gjøre det slutt på, javisst men enkelte mennesker er feige. Tvers igjennom. Endret 20. juli 2009 av Queen B
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Alarmbjeller burde ringe i ditt hode. Ingen -absolutt ingen- går fra å være sofagris til "treningsnarkoman" over natten av egen maskin...uten at det er alltid noe annet som fanger interessen At han ikke vil ha deg med på sine treningsturer sier seg selv: Han har nok noen andre i kikkerten. Feig måte å gjøre det slutt på, javisst men enkelte mennesker er feige. Tvers igjennom. Jeg har samboer, og prøver hele tiden å bli "treningsnarkoman". Ikke fordi jeg er på utkikk etter nye, eller har funnet meg noen andre jeg vil imponere, men bare fordi jeg vil se bedre ut for henne Dessverre blir det sånn at jeg er på treningsstudioet hver dag i to uker, og helt plutselig er det 3-4 måneder siden sist :/
Gjest dumpet Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 I alle år han kjæresten min vært en festglad sofagris. Han har aldri villet være med meg ut på tur eller gjøre aktiviteter sammen. Men plutselig over natten er han blitt en treningsnarkoman. Pussigste er at han har aldri tid å være sammen med meg lenger. Han avslår nesten samtlige av mine invitasjoner og lar det gå mange timer før han svarer på evt mine tekstmeldinger. Telefonen tar han ikke. Han trener både sent og tidlig og har ikke en eneste gang forslått at jeg blir med ham (jeg ville hatt godt av å miste et par kilo!) på treningsøkt, og jeg har spurt flere ganger om å få bli med, men han har aldri vist iteresse for forslaget I løpet av de siste 2-3 uker, har jeg sett ham 1 gang! Da tilbrakte han mestaparten av kvelden med å tekste sine nye "trenings-venniner". Er dette hans subtile måte å dumpe meg på? Sånn oppførsel hadde jeg forventet at fjortiser, og ikke av en mann i slutten av 30-årene. Det var sånn som skjedde i mitt siste forhold. Han trente hele tiden, spiste super sunt, vi tilbrakte lite tid sammen. Dette var på sommeren for 2 år siden. Begynnelsen av september, når han var stram i fisken, dumpet han meg.
Gjest Don Giovanni Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 I alle år han kjæresten min vært en festglad sofagris. Han har aldri villet være med meg ut på tur eller gjøre aktiviteter sammen. Men plutselig over natten er han blitt en treningsnarkoman. Pussigste er at han har aldri tid å være sammen med meg lenger. Han avslår nesten samtlige av mine invitasjoner og lar det gå mange timer før han svarer på evt mine tekstmeldinger. Telefonen tar han ikke. Han trener både sent og tidlig og har ikke en eneste gang forslått at jeg blir med ham (jeg ville hatt godt av å miste et par kilo!) på treningsøkt, og jeg har spurt flere ganger om å få bli med, men han har aldri vist iteresse for forslaget I løpet av de siste 2-3 uker, har jeg sett ham 1 gang! Da tilbrakte han mestaparten av kvelden med å tekste sine nye "trenings-venniner". Er dette hans subtile måte å dumpe meg på? Sånn oppførsel hadde jeg forventet at fjortiser, og ikke av en mann i slutten av 30-årene. Ingenting subtilt over det der Du er allerede dumpa, han er bare for mye pingle til å si det til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå