Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite hjertesukk...

Vi skal gifte oss om en knapp måned på et annet sted enn der vi bor til vanlig, tenkte å reise nedover en uke før bryllupet for å ordne de siste praktiske tingene.

Snakket nettopp med frisøren som skal fikse sminke og hår... Og hun skal visst på ferie den uka så jeg må ha prøvetimen fredag før bryllupet. Kjenner jeg ble litt stressa nå, som om vi ikke har nok å ordne den dagen. Hun skal visst være ganske flink, men kan jo hende et er fullstendig krasj når det gjelder meninger og oppfatning om hva som er fint og ikke....

Og min faste frisør som jeg tenkte å farge håret hos en uke før er på ferie så nå må jeg i tillegg finne en flink frisør som kan farge og klippe....

Skrevet
Et lite hjertesukk...

Vi skal gifte oss om en knapp måned på et annet sted enn der vi bor til vanlig, tenkte å reise nedover en uke før bryllupet for å ordne de siste praktiske tingene.

Snakket nettopp med frisøren som skal fikse sminke og hår... Og hun skal visst på ferie den uka så jeg må ha prøvetimen fredag før bryllupet. Kjenner jeg ble litt stressa nå, som om vi ikke har nok å ordne den dagen. Hun skal visst være ganske flink, men kan jo hende et er fullstendig krasj når det gjelder meninger og oppfatning om hva som er fint og ikke....

Og min faste frisør som jeg tenkte å farge håret hos en uke før er på ferie så nå må jeg i tillegg finne en flink frisør som kan farge og klippe....

Huff da :klem: Det er ikke spesielt moro med enda mer stress enn det man hadde..

Ang. prøvetimen - det er ingen mulighet for at du kan reise ned tidligere enn du hadde tenkt? Evt. ta en ekstra tur dit hvis ikke det andre kan ordnes da også. Altså, hvis ikke det er langt dit da.

Farge/klipp: må det være akkurat en uke før? Hvis det bare er uken før hun er på ferie, så kanskje hun kan klippe deg dagen før hun drar eller så tett opp til ferien hennes som mulig? 7 eller 10 dager tror jeg ikke du vil se forskjell på.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...