Pusill Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg brukte den tidligere i dag.Plutselig får jeg ikke slått den av.Jeg kommer heller ikke fram til spillelister når jeg trykker på hjulet.Hva har skjedd?Kan den repareres?Uansett hva jeg trykker på i menyen,funker ingenting.
Sunshine Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Har du forsøkt å la laderen stå i noen minutter før du skrur den på?
Gjest gud Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Har hatt problemet selv. Jeg måtte lå den stå helt ut slik at batteriet ble tomt, så lade opp på nytt, alt ok. Reparasjon av en Nano koster mer enn tingen koster selv vanligvis, + at supporten til apple gjør det visstnok til et styr å få sendt inn og alt slikt, så da hadde jeg heller kjøpt meg noe annet enn å satse på en billig rep.
Pusill Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2009 Har du forsøkt å la laderen stå i noen minutter før du skrur den på? Den har stått på i hele dag fordi jeg får ikke slått den av.Batteriet var nede på rød strek,så nå står den til lading.
Pusill Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 Har hatt problemet selv. Jeg måtte lå den stå helt ut slik at batteriet ble tomt, så lade opp på nytt, alt ok. Reparasjon av en Nano koster mer enn tingen koster selv vanligvis, + at supporten til apple gjør det visstnok til et styr å få sendt inn og alt slikt, så da hadde jeg heller kjøpt meg noe annet enn å satse på en billig rep. Men hvordan kan den ha blitt ødelagt?den funket helt fint for noen timer siden.
Gjest gud Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Selv om jeg er gud så kan jeg ikke svare på HVORFOR den nå oppfører seg som den gjør. Den kan ha gått i heng, inne i en IPOD er det som en mini-pc, og slike saker henger seg ofte opp. Selve ipoden din har en programvare eller operativsystem om du vil kalle det det, som styrer hele greia. Ipoden din trenger ikke være ødelagt, la den bare ligge til batteriet er ute og så lader du på nytt og sjekker. Min har bare oppført seg slik 1 gang men har aldri hatt problemer med det etter det.
Gjest Iah Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Har du prøvd å boote den? Her er i hvertfall oppskriften. 1. Toggle the Hold switch on and off. (Slide it to Hold, then turn it off again.) 2. Press and hold the Menu and Center (Select) buttons simultaneously until the Apple logo appears, about 6 to 8 seconds. You may need to repeat this step.
Pusill Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2009 Selv om jeg er gud så kan jeg ikke svare på HVORFOR den nå oppfører seg som den gjør. Den kan ha gått i heng, inne i en IPOD er det som en mini-pc, og slike saker henger seg ofte opp. Selve ipoden din har en programvare eller operativsystem om du vil kalle det det, som styrer hele greia. Ipoden din trenger ikke være ødelagt, la den bare ligge til batteriet er ute og så lader du på nytt og sjekker. Min har bare oppført seg slik 1 gang men har aldri hatt problemer med det etter det. Den har hengt seg opp på en måte.Nå skal jeg la den ligge til batteriet er helt flatt(får jo ikke slått den av likevel)Og så lade den opp igjen,så får vi håpe det fungerer.Har aldri hatt problemer med den før. Takk for svar:-)
Gjest Iah Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 Den har hengt seg opp på en måte.Nå skal jeg la den ligge til batteriet er helt flatt(får jo ikke slått den av likevel)Og så lade den opp igjen,så får vi håpe det fungerer.Har aldri hatt problemer med den før. Takk for svar:-) Har opplevd at Ipoden min har "fryst" to ganger, begge gangene fungerte den helt fint etter en reboot.
Pusill Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2009 Har du prøvd å boote den? Her er i hvertfall oppskriften. 1. Toggle the Hold switch on and off. (Slide it to Hold, then turn it off again.) 2. Press and hold the Menu and Center (Select) buttons simultaneously until the Apple logo appears, about 6 to 8 seconds. You may need to repeat this step. aner ikke hva du snakker om.kan du oversette til norsk?Fordi Ipoden min er innstilt på norsk.
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. juli 2009 #11 Skrevet 20. juli 2009 Kort fortalt, skru hold bryteren av og på. Deretter tar du og holder inne tasten i sentrum og meny tasten samtidig i 6-8 sekunder. Apple menyen skal da komme fram, og iPoden har blitt startet på nytt. Det er mulig at dette må gjentas flere ganger!
Pusill Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. juli 2009 Kort fortalt, skru hold bryteren av og på. Deretter tar du og holder inne tasten i sentrum og meny tasten samtidig i 6-8 sekunder. Apple menyen skal da komme fram, og iPoden har blitt startet på nytt. Det er mulig at dette må gjentas flere ganger! Takk.Nå virker den igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå