Gå til innhold

Topshop for nordmenn! :)

Anbefalte innlegg

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Endelig får også vi nordmenn bestille fra topshop.com!!!!!

Nå klør det i lommeboka mi!!!

Hva er det første du skal bestille?

Edit: Selvfølgelig mente jeg .com ikke .no ...

Endret av Sandbekken
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hanne_*
Skrevet

Good news på Kvinneguiden! Nå kan vi endelig shoppe fra Tophop på nettet!

Noen som har testa?

Skrevet

Jeg fant ingenting jeg MÅ ha, heldigvis, siden jeg ikke har råd til å shoppe for tiden (men jeg fant definitvt en del jeg kunne hatt lyst på, har samlet bilder av mine favoritter i bloggen min).

Dessuten er høst/vinter-kolleksjonen ikke lagt ut for salg enda- nye fristelser venter.

Gjest Euforia
Skrevet

Nei, men kommer sikkert til å benytte meg av det senere.

Har nylig vært i London og besøkt TopShop et par ganger, synes ikke det er noe spesielt fint i butikkene nå. Pluss at størrelsene er jo litt rare.

Gjest Gjest
Skrevet

5 pund i frakt er helt fantastisk!

Skrevet

Sandbekken: Har du en link til nettbutikken? Søkte på topshop.no men fikk ikke opp noe norsk side :( Fikk opp topshop.com da, er det den du mener?

Skrevet

^ det lurte jeg også litt på. Mener du at man kan bestille fra www.topshop.comog de sender pakken direkte til Norge? :P

Skrevet
^ det lurte jeg også litt på. Mener du at man kan bestille fra www.topshop.comog de sender pakken direkte til Norge? :P

Ja! :)

Skrevet

men da blir det jo toll og moms. :(

Skrevet

Men, det blir fortsatt moms og toll på det?

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Jeg ville sjekket ut denne siden så masse billig merkeklær at jeg blir helt syk... det står at de sender over hele verden :) Lurer på om feriepengene blir borte en gang for alle.. hehehe

Skrevet
Jeg ville sjekket ut denne siden så masse billig merkeklær at jeg blir helt syk... det står at de sender over hele verden :) Lurer på om feriepengene blir borte en gang for alle.. hehehe

Utrolig heslige klær på den siden!! Pluss at det er fake. Billige, "løsslipne" plagg..

Gjest Sandbekken
Skrevet

Nå har jeg bestillt meg en regn-parkas som ser helt genial ut! :)

Og så synes jeg det virka så greit at du kunne pakke den ned i den posen som følger med! Håper bare størrelsen er grei.. bruker 36 i jakker så jeg bestilte i str 8.. Hva er galt med størrelsene euforia? håper jeg ikke bomma nå.. :/

jakken

Skrevet

Om man bestiller for over 200,- i varer, må man betale en tollavgift og mva på 25%. Stemmer ikke det?

Gjest Sandbekken
Skrevet
Om man bestiller for over 200,- i varer, må man betale en tollavgift og mva på 25%. Stemmer ikke det?

Det stemmer desverre ja..

Skrevet

Jeg har lyst til å bestille et belte og den samme parkasen som du Sandbekken, i fargen med dyreprint på! :jepp:

Men jeg er veldig i tvil med størrelsene, jeg pleier bruke 36/small, men kom fram til at jeg burde satse på str 10 etter å ha søkt rundt på nettet.

Så er veldig spent på å høre hvordan din jakke passet når den kommer frem :popcorn::goodbye:

Skrevet

Den parkasen ser kjempegrei ut! Tror jeg skal se etter den når jeg reiser til London på søndag!

Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet

Da er 1. pakke fra Topshop.com kommet!! Bestilte noen sko der på salg..kostet kun 10 euro. Er kjempefornøyd!! størrelse og produkt var helt supert! Tok nesten 2 uker å få pakken da......menmen. Blir nok ikke siste gangen!

Satser på å finne litt på salg der, slik at jeg slipper betale toll o.l........

Det fulgte med retur-seddel, så ingen krise om str ikke er riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...