Milly:) Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har hørt så mye skryt om nattlysolje, og tenker å prøve det. Vil gjerne høre erfaringer med dette kosttilskuddet. Hva hjalp det mot i ditt tilfelle? Er det det samme om jeg bestiller her eller kjøper på helsekost? Jeg mener om det er et like godt produkt, om det er noen forskjell. Hvor mange kapsler skal jeg ta hver dag? Takker på forhånd for alle erfaringer og svar
Gjest Lydia1990 Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Følger spent med på denne tråden Vurderer nattlysolje selv, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal eller ikke! Valget ble ikke særlig enklere da jeg kom inn på denne linken; http://www.dinside.no/348656/nattlysolje-til-gretne-kvinner, og så på hva som hadde skrevet under diskusjonen om artikkelen. Sylvia (gjest) skrev at hun opplevde å få pms plager etter at hun sluttet på nattlysolje (hun hadde ikke hatt noe plager med dette før), så jeg er redd det samme kan skje med, i og med at jeg aldri har vært plaget med pms..
Milly:) Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Det så ikke så bra ut, nei... men jeg stort sett bare hørt positive erfaringer fra de fleste.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg bruker nattlysolje mot kviser. Merker at det hjelper litt, spesielt de som kommer i forbindelse mot mensen. Kjøpte mine på Life, og tar to kapsler hver dag. Har ikke merket noen bivirkninger, og ikke lest om noen heller, så ser ingen grunn til å ikke prøve!
*Joyce* Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har brukt nattlysolje av og på i flere år, det hjelper litt mot eksemen min når den er på det verste. Tar 3-4 kapsler daglig i de periodene jeg føler at jeg trenger det. Det hender også at jeg stikker hull på dem og smører på huden, det funker også bra. Har ikke lagt merke til noen effekt ift PMS, ei heller har jeg sett endring mtp kviser og sånt. Men for meg funker det altså til en viss grad å "smøre huden innenfra".
Store My Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Neglene min er blitt bedre etter jeg begynte med nattlysolje. Før brakk de og fliset seg opp hele tiden. Nå rekker de å bli lengre før det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå