Gjest Gjesteguri Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Er det virkelig sånn at fregner er noe negativt? Er det sånn at du kan se ett menneske du synes er kjempepen, men fine trekk og en kropp som tiltrekker deg men så mister du interessen når du kommer nært og ser at vedkommende har masse fregner? Hvorfor skal det være sånn at vi skal være "flekkfrie" for at vi skal bli sett på som vakre? Har vi ikke rom for å se mennesker er vakre om de ikke er "perfekte"? Kjenner flere som har MASSE fregner, på hele kroppen og noen av de er NYDELIGE! Bare så synd at de skal gå rundt å føle seg stygge selv, ikke våge og se folk i øynene av redsel for at andre skal se de samme "skavankene" som de selv føler de har. De har angst for å kle av seg sammen med andre for at de skal se at huden deres ikke er plettfri - så trist tenker jeg! Mennesker er vakre uansett fregner eller ikke fregner - har absolutt ingen betydning..... Hilsen fregneløs jente som ikke teller prikker men følger hjertet....
Hinata Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Jeg syns det er veldig søtt med fregner, og er glad for at jeg har noen selv
Brianna Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Bestevenninnen min har masse fregner i hele ansiktet, og hun er bare så nydelig! Hun er dessuten veldig omsvermet, så tror ikke det er oe som avtenner gutter for å sid et sånn...
Vera Vinge Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Skulle gjerne hatt fregner, jeg. Nå får jeg litt solfregner på nesa, pannen og skuldrene om sommeren, men de kunne gjerne vært der permanent. Jeg syns mao. ikke man må være fri for prikker for å være pen. Nesten tvert imot, vil jeg si.
Maneo Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har fregner. Har egentlig ikke noe spesielt forhold til dem, er jo ikke noe jeg kan gjøre med dem uansett. Dessuten elsker kjæresten min dem, så da. Inntrykket mitt er at gutter liker jenter med fregner.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har fregner, og jeg synes det bare er positivt. Jeg har også bare fått positive tilbakemeldinger på det. Jeg har inntrykk av at det er som med rødt hår - noe man blir ertet for på barneskolen, men som mange når de blir eldre finner ut at faktisk er ganske pent.
Gjest Fregne Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Jeg elsker fregner! Har litt på nesa, men skulle gjerne hatt mer! Ønsker meg fregnepenn =)
Vulpes Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Jeg, og de fleste jeg kjenner, synes at fregner er kjempefint Det gir ansiktet noe litt ekstra å se på. Skulle gjerne hatt permanente fregner i kinnene og over nesa. Fregner på kroppen synes jeg også er fint, som regel.
Gjest EmilyLane Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Digger fregner! Får dem i sola og går med nesa i sky hele sommern for å få flest mulig Synes folk med fregner ser friske og flotte ut!
Babyrus Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Fregner er selvsagt ikke noe negativt. Fregner er helt naturlig og det skyldes opphopninger av pigmenter i huden, noe som alle kan få. Jeg har faktisk aldri hørt noen med fregne si at det har plaget dem noe særlig heller
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Hahaha, faktisk... Jeg var i byen her om dagen for å møte kjæresten min, og så kommer det en gammel fyllik bort til meg og slenger armen over skulderen min. "Jeg ser du har fregner, frøken... Det skal du vite - det er et godt tegn!" sa han, og smilte. Jeg tenkte mest på å komme meg vekk, selvfølgelig, men sa likevel takk. Måtte bare fortelle det etter jeg så overskriften. Etter hva jeg har erfart, er gutter glad i litt fregner i ansiktet, men ikke overalt. Dette er selvfølgelig helt individuelt!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #12 Skrevet 24. juli 2009 Jeg synes også at det er fint med fregner - har ett dryss over nesa selv, men skulle gjerne hatt MANGE flere! Men kjenner de som kler inne fregnene sine ja! Ha to venninner som ikke går i t-shirt og ikke liker å kle av seg sammen med andre og det synes jeg er trist - de er nydelig jenter begge to!!!!! Typen min synes fregner er kjempefint han også og sier jeg gjerne kunne hatt en million av de Men han får nøye seg med de 15 jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå