La Guapa Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Hei. Vi er en familie på 2 voksne, en jente på 5 år og en gutt på 1. Har dere noen forslag til aktiviteter i - og rundt Trondheim ? La Guapa (kjeder oss)
Ponine Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Hva med vitensenteret? Sikkert mest femåringen som kan få noe utav det, men jeg har ikke vært der selv så jeg vet ikke helt hvilke opplegg de har for barn. Dersom dere ikke har noe imot litt reising, kanskje Namskogan familiepark? Pirbadet?
HedvigR Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Hva med vitensenteret? Sikkert mest femåringen som kan få noe utav det, men jeg har ikke vært der selv så jeg vet ikke helt hvilke opplegg de har for barn. Dersom dere ikke har noe imot litt reising, kanskje Namskogan familiepark? Pirbadet? Åå, Vitensenteret syntes jeg alltid var kjempemorsomt da jeg var liten! Dro dit mange ganger, ble aldri lei :rødme: Hmm.. begynner å bli noen år siden jeg bodde i Trondhim nå da.. Men husker vi dro til et sånt morosenter av og til, men kommer ikke på hvor det var? Og kan jo være lagt ned for alt jeg vet. Når jeg tenker etter så lå det vel ikke så langt fra bryggene, fra bryggene og i retningen mot Ila.. Men er ikke helt sikker :/
La Guapa Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2009 Thnx :-) Vi drar til Lekeland i morgen- og Vitensenteret er også notert!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Zitrus lekeland solsiden. Pirbadet. Biblioteket i byen. Vitensenteret. Ringve gård. Kino. Skogstur estenstadmarka eller bymarka, med niste og regntøy
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Hei. :-) Pirbadet Zitrus lekeland Husebybadet Sverresborg (der har de masse aktiviteter, f.eks gammeldagsskole, eller at de kler seg ut som de i gammeltiden og lager mat ol.) Piknik i skog og mark Sykkeltur med sykkelvogn Dere kan jo også gjøre ting hjemme, som å: Bake lettvinte ting (f.eks muffins) eller noe slikt. De små synes alltid det er godt med nystekt bakst! Lese i slike store bilde-bøker Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå