Gå til innhold

Noen erfaringer med silikon-bh?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Er det noen som har prøvd disse silikon bh-ene? Mener slike, men de finnes også i andre merker (bl.a. Lindex).

Jeg kjøpte meg en kjole hvor absolutt ingen av bh-ene mine passet noe særlig å ha under. Vurderte å prøve slike silikonsaker, men er litt tvilende til om de sitter. Jeg er en 75/80 B (tror kanskje de sitter bedre på små bryster enn større, men vet ikke).

Skrevet (endret)

De er geniale, med forbehold: Har du mer enn C-cup vil de nok ikke funke så bra, jeg måtte opp en størrelse i Unbra. De er også ubrukelige hvis det er veldig varmt og du svetter mye, og de er vanskelige å gjøre rene. Men- de er veldig behagelige, holder seg på plass, gir overraskende god støtte og løft, og de i silikon er usynlige under de fleste plagg. De som heter "Feather light" synes jeg ikke er så gode.

Om du har planer om å forføre noen må du finne en måte å snike den av på før h*n ser den, de er ekstremt usexy. :ler:

Endret av Quirky
Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Merkelig at den holder seg på plass egentlig...... Vurdere den som heter Advanced - den virker fin, den som heter Silikon ser ut til ikke å være push up. Har du prøvd begge - ser evt. Silikon bedre ut under klær?

Skrevet

Jeg synes silikon-variantene satt bedre og var mer usynlige. Siden de satt bedre ga de puppene mine finere fasong enn den med mer push-up.

Gjest D-shol
Skrevet

Prøvde en sånn, men den egner seg nok best til å gi mer til de som ikke har MASSE, enn å støtte de som har det. Selv er jeg F og den ble bare en klump under som skled ned.

Gjest Gjest
Skrevet

Trodde du virkelig at en F-cup skulle holde seg oppe med en slik bh? Er ikke det i strid med grunnleggende logikk?

Gjest D-shol
Skrevet (endret)
Trodde du virkelig at en F-cup skulle holde seg oppe med en slik bh? Er ikke det i strid med grunnleggende logikk?

1) Jeg trodde jeg brukte D da

2) Annonsen sier ALLE pupper. Nei, man skal ikke tro alt man leser, men det er heller ikke lov å drive falsk markedsføring

3) Man kan ikke vite før man har prøvd. Det var mange som sa at det ikke gikk an å seile rundt jorda også, eller at bruntape ikke kan holde oppe en byste.

Nå vet jeg imidlertid at denne greia ikke gir støtte eller løft, men mer.

Hva slags grunnleggende logikk er det egentlig det bryter med? Når det påstås at det virker, skal man bare anta at det ikke gjør det likevel?

Endret av D-shol
Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet
Prøvde en sånn, men den egner seg nok best til å gi mer til de som ikke har MASSE, enn å støtte de som har det. Selv er jeg F og den ble bare en klump under som skled ned.

Jeg er bare en B jeg så regner med at den skal holde "fiskebollene" mine oppe, ha-ha! Men noe jeg har tenkt på i ettertid er at den kjolen jeg trengte bh til er litt sånn "flagrende" oppe sånn at det svusj er lett å se inn der bh-en er så kanskje det ikke er så lurt med slik "rar" bh til den, men at det hadde vært bedre med en "vanlig" bh, men ikke en som var så bred i linningen rundt.

Tror jeg får ta på meg kjolen og gå i butikkene og prøve litt forskellige varianter jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...