Gå til innhold

brunkrem...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lizzi_*
Skrevet

til vanlig bruker jeg en veldig fin fondation som gir et gjevnt og naturlig resultat... så det er IKKE dette jeg er ute etter..

spørsmålet mitt er om det finnes brunkrem som gi litt farge til ansiktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si... jeg er heller ikke fan av selvbrunere, så fint hvis dere har noen tips til brunkremer og ikke noe annet,hi hi ? takk :)

Gjest Gjest
Skrevet

Brunkrem ER foundation, bare i en mye mørkere farge enn huden din. Så gå og kjøp samme merket du bruker fra før bare i en mørkere tone da vel.

Anbefaler deg heller en lett fuktighetskrem med farge i(inneholder også solfaktor) om sommeren, så huden din får puste, og du får litt glød. Eventuelt bare solpudder.

:)

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

nei fondation er IKKE det samme som brunkrem. fondation skal være i samme farge for huden og ha en dekkevne for å skule ugjevnheter i huden...

brunkrem er derimot en krem som er tynn i konsistens, skal ikke dekke ,men skal gi litt farge til huden...

tror HM har dette, ellers vet jeg body shop har, men husker ikke navnene desverre!

Skrevet

ehm , det du beskriver er bare en annen type fondation, jeg vet hvordan fondation du mener, men det er ingenting som heter brunkrem!!!! bare i fjortisordboka, jeg skjønner hvordan du er ute etter fordi for en del årsiden brukte jeg ''brunkrem'' selv jeg, den gir en mørk farge og er veldig flytende og slik som du beskriver den heter isadora velvet touch hadde den i dark beige jeg da selvom jeg er helt hvit i huden hahahah uff så stygt

Skrevet

h&m har også en ''brunkrem'' men den er ganske så tykk så man må ta på fort for å ikke få skjolder og da blir det et fint resultat hvis man vil se ut som et brunkrem tryne da sefølgelig, utenpå denne brunkremen så står det FONDTATION. :)

Skrevet

ps hvis du vil ha sommerglød i ansiktet , så bruk solpudder heller! mitt råd

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du skal bruke en foundation som er mye mørkere enn din egen hudfarge må du også ta den på halsen og utrigningen. Da vil igjen armene se unaturlig hvite ut hvis du ikke har noe særlig farge der. Mye stress, altså.

Skrevet

Jeg synes egentlig hele dette opplegget høres ut som en dårlig idé... Tror ikke det blir veldig pent å ta en for mørk farge i hele ansiktet? Da er det vel bedre å ta på riktig foundation-farge, og så putte på solpudder over (f.eks. i panne, kinnbein, neserygg og litt ellers helt i kantene i ansiktet). Ser mye mer naturlig ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...