Gjest Nattsøster Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Blir det for råflott med 2 kjoler på bryllupsdagen?? Jeg elsker å danser og kunne vel egentlig ha tenkt meg å bytte til en kortere kjole til festen. Noen som skal ha to kjoler her og evt. hvor kjøpte dere kjole nr. 2 og hva la dere i for den?? Trenger tips!
Nelly Pelly Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Jeg tenkte på å ha to kjoler, en kortere/mer sexy til selve festen. Men så fant jeg brudekjolen min, kjolen over alle kjoler, og glemte hele kjole nr 2. Vil bare bruke den kjolen så lenge som mulig den dagen
Solstrålejenta Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Jeg synes ikke nødvendigvis det er noe i veien for å ha 2 kjoler hvis man har råd til det, men jeg tenker også som Nelly Pelly at når jeg nå først har funnet drømmekjolen min så vil jeg bruke den mest mulig den ene dagen... Skal bruke den for det den er verdt
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Har to kjoler.. En til bryllupet på Mallorca, og en til festen når vi kommer hjem.. Ingen av kjolene er spesielt dyre, men begge er så fine at jeg bare _må_ bruke begge.
Cæmis Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har funnet drømmekjolen og vil absolutt ikke ha to kjoler på dagen. Jeg må nyte alle øyeblikk jeg har og kan få i denne kjolen...
Jade Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Råflott? Det kommer vel an på om kjolene koster 1000,- pr stk, eller om de koster 30000,- pr stk. Og om hovedkjolen er umulig å danse i.
kinkeline Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Jeg skal ha 2 kjoler. Jeg antar kjole 2 bare blir en fin hvit kjole som er lettere å bevege seg i enn brudekjolen - ikke noe designer greier. Denne syns jeg er fin, og den koster bare 80 dollar. http://cgi.ebay.com/BM0853-BRIDESMAID-DRES...93%3A2|294%3A30 (Mange fine kjoler i den butikken)
Frk Johansen Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har vært i et bryllup hvor bruden skiftet en god stund etter middagen, da tok hun bare en helt enkel pen sommerkjole som hun kan bruke resten av sommeren også. Mye enklere å danse i, tror hun hadde den mest med som reserve, men den var mer behagelig enn bryllupskjolen som var veldig stram i livet.
Babyrus Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Ja til to kjoler! Absolutt. Ikke mer å si om den saken.
Lilly-L Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 Aldri i verden om jeg kommer til å ta av meg drømmekjolen etter middagen, for å "settle with second best" resten av kvelden. Jeg hadde aldri klart å finne en kjole som jeg hadde likt akkurat like mye som drømmekjolen. Jeg har sett så og si alle type kjoler som er i løpet av det siste året... Selv om jeg har en stor kjole som jeg sikkert kommer til å drasse litt på når jeg danser, så er det nettopp det jeg gleder meg til! Det er litt av sjarmen!
Gjest Nattsøster Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 "hovedkjolen" min har jeg betalt ca 8000 for ink. sko, opplegging og smykker. Har funnet kjoler på agape nå til ca 1300. Helt enkel, men veldig pene. Må nok stikke å få prøvd litt...! (Står under selskapskjole, men de er hvite.) www.agape-brud.no :gjeiper:
Camal Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Om du har funnet drømmekjolen regner jeg egentlig med at du ikke har så veldig lyst å ta den av før dagen er slutt! hehe... Vi giftet oss i Spania aug i fjor og skal ha fest for fam. og venner nå snart,og jeg GLEDER meg til å ta på meg kjolen min igjen,hehe Bedre å satse på EN kjole du kan ha hele dagen,tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå