Gjest The Driver Skrevet 19. juli 2009 #1 Del Skrevet 19. juli 2009 Heii! Jeg er ivrig etter å begynne på trafikalt grunnkurs. Vet dere om noen pakketilbud på de grunnkursene som finnes på Strømmen og Lillestrøm for under 2250 kr ? (Lillestrøm: Wright = 2700kr | Veiviser'n = 2 250kr) Går det an å betale noe mindre enn hos Veiviser'n ? Og hvis dere vet om noen som starter grunnkurset de nærmeste dagene, si gjerne i fra! Jeg setter stor pris på alle svar fra dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Driver Skrevet 20. juli 2009 #2 Del Skrevet 20. juli 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #3 Del Skrevet 20. juli 2009 Lærern i strømmen. De er helt fantastiske! Trafikalt grunnkurs inkludert førstehjelp: 1650 kr. Mørkekjøring: 1250 kr. Vet ikke om de prisene du har funnet er inkludert mørkekjøring og førstehjelp, men hvis ikke så vil jeg helt klart anbefale lærern i strømmen. Ikke alle som jobber der er like hyggelige egentlig, men spør etter Bjørn når du skal ha kjøretimer! Han er utrolig flink og hyggelig! Veivisern har jeg forresten hørt bra om fra andre, mens wright er det eneste stedet jeg kun har hørt negativt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #4 Del Skrevet 20. juli 2009 Lærern i strømmen. De er helt fantastiske! Trafikalt grunnkurs inkludert førstehjelp: 1650 kr. Mørkekjøring: 1250 kr. Vet ikke om de prisene du har funnet er inkludert mørkekjøring og førstehjelp, men hvis ikke så vil jeg helt klart anbefale lærern i strømmen. Ikke alle som jobber der er like hyggelige egentlig, men spør etter Bjørn når du skal ha kjøretimer! Han er utrolig flink og hyggelig! Veivisern har jeg forresten hørt bra om fra andre, mens wright er det eneste stedet jeg kun har hørt negativt om. Hos veiviser'n (som jeg fant ganske billig i går) koster: Teori : 900 kr Førstehjelp 250 kr Mørkekjøringsdemo: 1 100 kr SUM: 2 250 kr Men hos Lærer'n, hva vil en sånn grunnkurs koste totalt? Er ''Driver'' billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2009 #5 Del Skrevet 20. juli 2009 Hos veiviser'n (som jeg fant ganske billig i går) koster: Teori : 900 kr Førstehjelp 250 kr Mørkekjøringsdemo: 1 100 kr SUM: 2 250 kr Men hos Lærer'n, hva vil en sånn grunnkurs koste totalt? Er ''Driver'' billigere? Oi da, det er jo dyrt hos Lærer'n da :S vet noen om hvor mye det koster hos driver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 21. juli 2009 #6 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvor gammel er du? Nå har det kommet nye regler ang trafikalt grunnkurs. De over 25 år trenger ikke grunnkurset for å øvelseskjøre. Men 1.hjelp og m.kjøring må dokumenteres ved oppkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå