Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Hvorfor er det sånn at folk som er i forhold ikke tillater at kjæresten gjør ditt og datt?

Jeg får helt fnatt av å høre folk si at "det og det og det får ikke kjæresten min LOV til..." osv... MAn er da selvstendige individer selv om man er sammen og jeg syns det er så drøyt at man kan sitte å bestemme over kjæresten som om det var ens barn.

Og hvis en gutt i et forhold møter en av sine jentevenner blir det liksom sett på som forferdelig - man kan da ikke tilbringe tid med folk av det annet kjønn nr man har kjæreste. gud forby!

Hvordan er det mulig å være sammen med noen når noe så grunnleggende som tillit og kommunikasjon tydeigvis er fraværende?

Når man får en kjæreste vil jo det da si at man må gi opp livet sitt og bare sitte der med kjæresten - for man får jo ikke lov å dra på fest alene, eller på tur med venner, eller eller eller...! Håpløs!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet at mannen min bruker meg som unnskyldning når det er noe han ikke har lyst til... "kjerringa liker ikke at...", og det er helt greit for meg. :)

Men vi ber aldri om lov til noe, men vi spør alltid om det passer.

Det er en stor forskjell på det, selv om resultatet kan bli det samme (at han ikke drar)

Men ut over det, ser jeg ikke helt det store behovet for å ha en singel livsstil når man er i et forhold.

Det er greit å ha egne venner, men jeg mener også at man skal ta hensyn til den man er sammen med. Og hensynet skal gå begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...